خانم رقیه بشارت نیا خبرنگار با سابقه شهرستان مینودشت که قلم او در کل استان زبان زد بوده، دوسال است که در روز خبرنگار به مراسمی که فرمانداری در این روز برگزار می کند دعوت نمی شود.

روایتی از اجحاف فرمانداری مینودشت در حق خبرنگار باسابقه شهرستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ با پیگیری های سیگنال از مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت، لیست خبرنگاران از سوی این اداره به فرمانداری ارسال شده اما گویا اسم رقیه بشارت نیا از آن خط خورده است. 

این موضوع از آنجا قابل تامل است که برخی در فرمانداری مینودشت در جواب به واکنش اداره فرهنگ و ارشاد مینودشت به این موضوع اعلام کرده اند که شخص نام برده در مرکز استان فعالیت میکند و ربطی به مینودشت ندارد!

در صورت صحت داشتن این پاسخ از سمت فرمانداری، ذکر دو مورد ضروری است: 

۱. خانم بشارت نیا در مینودشت سکونت دارد و اخبار این شهرستان را در نشریه پژواک سخن استان منتشر می کند که با توجه به پاسخ فرمانداری، احتمالا کسی در این اداره نشریات مکتوب را اصلا چک نمی کند.(موضوعی که متاسفانه نشان می دهد برای برخی مسئولان، فقط اخبار تلویزیونی و دیده شدن در آن اهمیت دارد) ۲. روز خبرنگار، روز خبرنگاران است و اصلا چه فرقی می کند این خبرنگار بیشتر در کجا فعالیت می کند! 

رقیه بشارت نیا با ۱۵ سال سابقه در حالی در این روز از او یاد نمی شود، که برخی از ادمین های فضای مجازی که تنها ارتباطشان با خبر، کپی گرفتن از اخبار  آن هم بدون ذکر منبع است، به این مراسم دعوت می شوند! 

مسئله بی احترامی به خبرنگاران این شهرستان فقط محدود به خانم بشارت نیا نمی شود و دیگر خبرنگاران این شهرستان نیز از این ناملایمتی ها به دور نبوده اند؛ در این باره می توان به حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور وقت در حدود یک یا دو ماه پیش و دعوت نشدن از خبرنگاران شهرستان اشاره کرد!

هرچند که برگزاری این مراسم ها دردی از خبرنگاران این شهرستان دوا نمی کند اما امیدواریم که در "آینده ی انشاالله نزدیک" این شهرستان، دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار