گفتگو با دبیر اقامه نماز شهرستان علی آباد در خصوص انجام فعالیتهای فرهنگی و آموزشی با موضوع نماز در این شهرستان توسط روابط عمومی ستاد اقامه نماز منتشر شد.

گفتگو با محمدرضا علمشاهی دبیر اقامه نماز شهرستان علی آباد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، محمدرضا علمشاهی دبیر اقامه نماز شهرستان علی آباد در گفتگو با روابط عمومی از برگزاری جلسات شورای اقامه نماز این شهرستان به صورت فصلی و پیگیری و اجرایی نمودن مصوبات آن خبر داد.

وی گفت: تاکید امام جمعه شهرستان و فرماندار علی آباد مبنی بر برگزاری نماز جماعت در وقت فضیلت در ادارات و نهادهای شهرستان است.

علمشاهی با اشاره به اینکه تمامی فعالیتهای با مشورت مدیر ستاد اقامه نماز استان و طبق برنامه های فرهنگی و آموزشی ابلاغی ستاد اقامه نماز مرکز و استان صورت می گیرد، گفت: جلسات توجیهی احکام نماز و کسب و کار برای دریافت کنندگان پروانه کسب بصورت ماهیانه برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: پیامهای نمازی، آیات و روایات با موضوع نماز نیز از جمله فعالیتهایی است که به صورت روزانه در شبکه های مجازی سطح استان و شهرستان ارسال می شود.

دبیر اقامه نماز شهرستان علی آباد ضمن تشکر از اهتمام ویژه فرماندار، امام جمعه، مدیران و مسئولیت شهرستانی در برگزاری فعالیتهای نمازی، خاطرنشان کرد: جشن عبادت برای دختران و پسران به صورت جداگانه و با مشارکت ستاد اقامه نماز و آموزش و پروش شهرستان برگزار شده است.

محمدرضا علمشاهی با بیان اهمیت ترویج نماز در بین دانش آموزان افزود: برگزاری زنگ نماز مدارس با مشارکت آموزش و پرورش و حضور اعضای شورای اقامه نماز شهرستان در ابتدای سال تحصیلی انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود تلاش کردیم با کمک یاوران نماز فعالیتهای آموزشی و فرهنگی مرتبط با نماز را در فضای مجازی از طریق انجام مسابقات و تشویق دانش آموزان به شرکت در جشنواره های ابلاغی ستاد اقامه نماز استان انجام دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: توزیع تابلوهایی مزین به نماز اول وقت در تمامی مساجد، برگزاری نمایشگاه کتاب با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد، برگزاری جلسات با ائمه جماعت و مبلغین با حضور فرماندار و امام جمعه، برگزاری همایش اذان و نماز، تشکیل پرونده و عضویابی از ۴۵۰ نفر بعنوان یاور نماز، نشست با روحانیون طرح هجرت و امین جهت اهتمام به اقامه نماز اول وقت در مساجد و مدارس از دیگر فعالیتهایی است که در این شهرستان برگزار شده و با تلاش و اهتمام جدی ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار