دکترسیدعلی طاهری:

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در جلسه با نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی انقلابی استان گفت: استان برای پیشرفت، نیاز به تلاش مضاعف همه دلسوزان و نیروهای انقلابی دارد .

نیروهای بومی تنها  اولویت ما در مدیریت آینده استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ وی در این جلسه بر لزوم همراهی و همدلی بیش از پیش نیروهای تاثیر گذار استان برای معرفی نیروهای کارآمد تاکید کرد و افزود همه ما نیز باید برای اینکه طی یکسال اول دولت آیت الله رییسی تغییرات قابل لمس ایجاد شود همفکری و هم افزایی کنیم.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه تنها اولویت جبهه انقلاب در مدیریت آینده استان، نیروهای بومی هستند افزود: ان شاالله با بومی گزینی بصورت صددرصدی اما تنها سی درصد از این نیروها در مدیریت های درون استان بکار گیری می شوند و قطعا می بایست برای مابقی نیروهای استان برای پست های کشوری برنامه ریزی کرد چرا که برای تامین منافع مردم شریف استان، در جایگاه های حساسِ تصمیم ساز کارشناسی و مدیریت های میانی کشور نیاز به حضور نیروهای استان داریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: هر چند انتخاب مدیران کل در استان ها حق مسلم وزراست ولی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم خواستیم که حتما  استفاده از نیروهای با کیفیت بومی در استان را راس مطالبات خود از وزرا  قرار دهند همچنین سهم نیروهای گلستانی در هر وزارتخانه را نیز از وزیر مربوطه مطالبه کنند.

دکتر طاهری در پایان خواستار تداوم این جلسات مشورتی شد.

WhatsApp Image 2021-08-15 at 10.18.53 AM

در ابتدای این جلسه  نمایندگان احزاب و فعالین سیاسی انقلابی نیز با برشمردن مشکلات بوجود آمده در معیشت مردم و عقب ماندن استان از توسعه کشور، بر لزوم دست گرفتن ابتکار عمل در مدیریت استان تاکید کردند و خواستار برنامه ریزی جامعه محور برای حفظ و تقویت اعتماد عمومی مردم شدند.

ایجاد شورای راهبردی مدیریت استان با محوریت آقای دکتر طاهری بعنوان لیدر اصلی نیروهای انقلابی استان و تجمیع و راهبری نیروهای تاثیرگذار استان توسط ایشان نیز از دیگر خواسته های حاضرین جلسه بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار