رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، اسامی نفرات و تیم‌های برتر سومین دوره مسابقات بتن واحدهای دانشگاهی این استان را اعلام کرد.

اسامی نفرات برتر سومین دوره مسابقات بتن دانشگاه‌ آزاد اسلامی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدعرفان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در گرگان از برگزاری مسابقه بتن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در سطح استانی و همکاری انجمن علمی عمران دانشگاه برگزار شد.

وی اضافه کرد: مسابقه بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در نیمه نخست اسفند سال ۹۹ همزمان با فرارسیدن گرامیداشت روز مهندس در سه بخش عکاسی، بتن پر مقاومت و پایان‌نامه برتر دانشجویی آغاز و تابستان ۱۴۰۰ به کار خود خاتمه داد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اهمیت این مسابقات بیان کرد: برگزاری رقابت‌های علمی بین دانشجویان تأثیر زیادی در ایجاد انگیزه و ترغیب آنان به فضای پژوهشی و کار تیمی خواهد داشت.

نفرات برتر بخش پایان‌نامه برتر دانشجویی

حسینی بیان کرد: در سومین دوره مسابقات بتن ۳۰ تیم از واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گلستان شرکت داشتند که در هر بخش سه تیم به‌عنوان تیم برتر معرفی شد.

وی، اسامی نفرات و تیم‌های برتر در بخش عکاسی، پایان‌نامه و بتن پرمقاومت را به ترتیب عباس فدوی، آرتا امیرلطیفی و فائزه زارعی عنوان کرد و گفت: در بخش پایان‌نامه برتر دانشجویی (مقطع کارشناسی‌ارشد) هم حمزه حقوقی، فرزاد کابوسی و خشایار امامی رتبه‌های نخست تا سوم را به‌دست آوردند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان توضیح داد: در بخش بتن پرمقاومت تیم اول متشکل از عاطفه حمیدی، فاطمه بهترک، پریسا عقیلی، تیم دوم متشکل از امین خواجه و علی مقصودلو و تیم سوم متشکل از فاطمه بومری و فائزه زارعی بودند.

حسینی آمادگی خوب تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی بتن در مهر ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار