دانشگاهی که اکنون در مکانی استیجاری مشغول به تربیت دانشجوست؛

ساختمان ملکی دانشگاه پیام‌نور شهرستان رامیان که کلنگ آن سال ۹۰ بر زمین خورده به جز تعیین محدوده تا کنون پیشرفت دیگری نداشته است.

پیام نور رامیان بعد از 4 سال کلنگ زنی همچنان بدون پیشرفت !

به گزارش گلستان24، دانشگاه پیام‌نور شهرستان رامیان یکی از مراکز پیام‌نور استان است که اکنون در مکانی استیجاری مشغول به تربیت دانشجوست و این در حالی است که کلنگ افتتاح ساختمان ملکی این دانشگاه پیش از این بر زمین خورده بود.

احمد محلمانی، رئیس دانشگاه پیام‌نور رامیان در رابطه با موانع احداث ساختمان جدید این دانشگاه، گفت: اینکه می‌گویند چند بار کلنگ این ساختمان بر زمین خورده یک کلاغ و چهل کلاغ است واقعیت این است تنها یک بار در سال 90 کلنگ ساختمان ملکی دانشگاه به زمین خورد.

وی افزود: به دلیل مشکلاتی که بین فروشندگان زمین با منتقل کنندگان آن به دانشگاه بوجود آمده با وجود اهتمام ویژه پیام‌نور استان ساخت آن تعلیق شد اما مراحل پایانی آن دارد طی می‌شود و به زودی ساخت و ساز آن آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور رامیان همچنین خاطرنشان کرد: مکان فعلی دانشگاه استیجاری آموزش و پرورش است اما مشکل حادی در فضای فیزیکی نداریم.

محلمانی با اعلام این خبر که 530 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند، ابراز داشت: با توجه به مساحت کوچک شهرستان این تعداد دانشجو تعداد قابل توجهی است ضمن اینکه درخواست افزایش رشته کرده‌ایم که در صورت موافقت تعداد دانشجویان افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است، زمین احداث ساختمان این دانشگاه در یکی از بهترین محل‌های این دانشگاه با چشم اندازی زیبا قرار دارد که به گفته یکی از دانشجویان نهادهای دیگر شهرستان نیز خواهان احداث ساختمان در آن حوالی هستند.

دانشجو/

ارسال نظر

آخرین اخبار