«حسن دیلم» رییس گروه رسانه و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گزارشی از برخی فعالیت های صورت گرفته در حوزه مطبوعات و رسانه ی استان گلستان را ارائه کرد.


«حسن دیلم» گزارشی از حوزه مطبوعات و رسانه گلستان ارائه کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن دیلم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: در سال که گذشت و  با پیگیری های انجام شده و دستور استاندار محترم گلستان تعداد 100 وام قرض الحسنه 5 میلیون تومانی به 100 خبرنگار اختصاص یافت.

وی به برگزاری 4 کارگاه آموزشی در حوزه فضای مجازی در استان برای تربیت نیروی انسانی فعال در حوزه رسانه  در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برگزاری 18 جلسه همایش آنلاین تجلیل از خبرنگاران در سالن استانداری و دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها با همکاری و مشارکت استانداری گلستان از دیگر فعالیت های حوزه ی رسانه در استان بود.

دیلم  به برگزاری نشست ماهانه با مدیران مسئول نشریات استانی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هدف از برپایی این نشست های مستمر این بود که  تا در جریان مشکلات نشریات و خبرنگاران قرار بگیریم و از خرد جمعی اصحاب رسانه در رفع مشکلات استفاده کنیم و امسال نیز در صورت شرایط عادی، جلسه ها را ادامه خواهیم داد.

رییس گروه رسانه و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: با توجه به برون سپاری فعالیت های رسانه ای، 2موسسه مطبوعاتی در استان ثبت شد که کارگاه های آموزشی و فعالیت های پژوهشی برای اصحاب رسانه استان برگزار کند.

یادآوری می شود گزارش صدور مجوز ها،آگهی ها و یارانه ها و دیگر رویدادهای حوزه مطبوعات و رسانه ی گلستان متعاقبا ارائه می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار