استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: پدافند غیرعامل در تمام دستگاه ها، مسئله ای حائز اهمیت است که زیرساخت های توسعه را استحکام می بخشد.

پیام استاندار گلستان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل​

به گزارش گلستان ۲۴؛ متن کامل پیام علی محمد زنگانه به مناسبت هفته پدافند غیر عامل به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

پدافند غیرعامل در تمام دستگاه ها، موضوعی حائز اهمیت است که زیرساخت های توسعه را استحکام می بخشد و اهمیت آن همواره مورد توجه بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

معظم له در کلامی فرمودند: «پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود» و بر همین اساس نامگذاری روزی به عنوان پدافند غیرعامل در تقدیم ملی کشور نشانگر عمق اهمیت این مسئله است.

پدافند غیر عامل حافظ امنیت عمومی کشور بوده و لازم است تمامی دستگاه ها توجه داشته باشند که امروز مهمترین حربه دشمنان قسم خورده نظام برای ضربه زدن به کشور ، ورود و نفوذ با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف است و به همین دلیل آمادگی و هوشیاری ما برای مواجه با خباثت ها و کینه توزی ها بسیار پراهمیت است.

اینجانب فرارسیدن 8 آبان روز پدافند غیر عامل را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و بر این باورم که با همراهی تمامی مدیران و دلسوزان استان می توان در گلستان که یکی از استان های برتر کشور در برخورداری از منابع طبیعی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و انسانی است، اهداف پدافند غیرعامل را به خوبی محقق ساخت و در سایه این آرامش آینده ای بهتر را برای نگارستان ایران رقم زد.

 

علی محمد زنگانه

استاندار گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار