روشنی گفت: 10 آبان آخرین مهلت ثبت نام علاقمندان مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان است و این زمان تمدید نخواهد شد.

جزئیات برگزاری مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان/ 10 آبان آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا روشنی،مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج با تکیه بر توانمندی های بسیجیان استان در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و اپلیکیشن  در استان گلستان برگزار می شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان  ادامه داد: در این رویداد که با شرکت چندین تیم تخصصی از سراسر استان برگزار می شود و این تیم ها  در مدت  48 ساعت فعالیت مداوم در سه محور اعلام شده، اقدام به تولید محتوا می کنند.

روشنی بابیان اینکه 10 آبان آخرین مهلت ثبت نام از علاقمندان به این رویداد در نظر گرفته شده و تمدید نخواهد شد، بیان کرد: از همه گروه های علاقه مند در حوزه استارتاپی جهت شرکت در این رویداد رقابتی و جذاب دعوت به عمل می آید.

وی  تاکید کرد: این رویداد با حمایت پارک علم و فناوری استان گلستان برگزار می شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان گلستان تاکید کرد: هر ساله سازمان فضای مجازی این رویداد تولید محتوای دیجیتال را برگزار می کند که به عنوان بزرگترین رویداد در عرصه بسیج در سطح کشور به شمار می رود.

روشنی خاطرنشان کرد: مرحله استانی این رویداد در 12 الی 14 آبان در گلستان در کارخانه نوآوری گرگان برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه نفرات برتر این رویداد به مرحله سراسری راه پیدا خواهند کرد، افزود: همچنین تیم های برتر این رویداد در 26 آبان ماه در مرحله سراسری در تهران به رقابت خواهند پرداخت که در این مرحله تیم های برتر مورد حمایت سرمایه گذاران و شتاب دهندگان قرار می گیرد تا بتوانند تولیدات خود را وارد بازار دیجیتال کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد می توانند در موعد مقرر به آدر الکترونیک event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

روشنی افزود: در این رویداد از داوران مجرب استانی استفاده شده و نتایج داوری نیز در 14 آبان اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار