مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بابیان اینکه روحیه جهادی جوانان امروز ثمره تبعیت از سیره شهداست گفت: مشکلات جامعه ایثارگری با تفکر میدانی و جهادی و با اهداف الهی قابل‌حل است.

روحیه جهادی جوانان امروز ثمره تبعیت از سیره شهداست

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان گفت: شهدا جان خود را درراه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد.
وی افزود: دیدار با خانواده‌هایی که از جان عزیزترین کسان خود گذشته‌اند را وظیفه خود به‌عنوان یک خدمتگزار می‌دانیم و بار دیگر بر عهد و پیمان خویش برای ادامه راه این عزیزان ثابت‌قدم‌تر از گذشته می‌مانیم.
وزیری خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی باهمت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند در تمامی زمینه‌ها کشور را در جایگاه ممتازی در منطقه و جهان قرار دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بابیان اینکه روحیه جهادی جوانان امروز ثمره تبعیت از سیره شهداست گفت: مشکلات جامعه ایثارگری با تفکر میدانی و جهادی و با اهداف الهی قابل‌حل است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار