در دیدار اعضای ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه گلستان مطرح شد؛

آیت الله نورمفیدی گفت: مهمترین مردم سلاحی برای ناامید کردن دشمنان است و دشمن تلاش می کند که مردم از حول محور انقلاب با شائبه افکنی خارج شوند.

حضور گسترده مردم در دهه فجر مهمترین سلاح برای ناامیدی مردم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام احمدرضا شامگاه روز گذشته در دیدار اعضای ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: کمیته های بیست و چهارگانه تخصصی ستاد دهه فجر استان به هم راه یک کمیته نظارتی شکل گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: باید این کمیته ها تلاش کنند که زمینه مشارکت مردمی را در برنامه ها ارتقاء دهند و نگاه ما به برنامه های دهه فجر مردم محوری و مسجد محوری است.

احمدی بیان کرد:  تلاش ما بر حضور گسترده مردم در روز 22 بهمن است و امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم در این روز مراسم راهپیمایی را برگزار کنیم.

وی افزود: همچنین از پنج بهمن ماه روسای کمیته های تخصصی دهه فجر به ارائه رویکرد برنامه ها و پروژه ها در ستاد خبری دهه فجر خواهند پرداخت.

همچنین در این جلسه آیت الله نورمفیدی به تلاش برای حضور گسترده تر مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: در صورت موافقت ستاد کرونا با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن باید تلاش کنیم که حضور مردم گسترده تر از سال های گذشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: حضور مردم سلاحی برای ناامید کردن دشمنان است و دشمن تلاش می کند که مردم از حول محور انقلاب با شائبه افکنی خارج شوند.

نورمفیدی ابراز داشت: در طول تاریخ اتفاقی بزرگتر از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نداشتیم گرچه تکانه هایی مهمی مثل اقدامات امیرکبیر، نهضت مشروطیت و تحریم تنباکوه را شاهد بودیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار