مدیرکل صداوسیمای گلستان گفت: صداوسیمای گلستان همچون سال‌های گذشته ویژه‌برنامه‌هایی را برای جشن انقلاب تدارک دیده است.

ویژه برنامه های صداو سیمای گلستان در چهل و دومین بهار انقلاب

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، محمد منتظر حجت در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: بدخواهان انقلاب بسیار تلاش کردند تا جمهوری اسلامی چهل سالگی‌اش را نبیند اما ما با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهیم و ایام مبارک دهه فجر به‌عنوان گسترده‌ترین جشن ملی، فرصت نمایش اصل وحدت و یکپارچگی ملت شریف و مقتدر ایران اسلامی است و یکی از مهم‌ترین و فراگیرترین مناسبت‌ها در طول سال، ایام مبارک دهه فجراست.

وی با تأکید بر امید افزایی در بین نسل جوان و پل ارتباطی صداوسیما با مردم، گفت: رسانه ملی و استانی با توجه به شرایط کرونایی، این رسالت خطیر را بر عهده دارد تا با ساخت برنامه‌های ویژه‌این ایام امیدآفرینی را به جامعه تزریق کرده و با تبیین خدمات نظام، نشاط و همدلی را در جامعه تقویت کند.

مدیرکل صداوسیمای گلستان در ادامه بیان کرد: ویژه برنامه "میدان انقلاب " در ۱۲ قسمت به مدت ۵۵ دقیقه از ساعت ۲۱ با روایت شرح حال مردم انقلاب را در شهرستان‌ها خاطرات تلخ و شیرین آنان، دعوت از تاریخ‌نگار انقلاب غلامرضا خارکوهی، بخش خیابان انقلاب، برگ‌هایی از تاریخ، جاودانه‌های انقلاب، موشن‌گرافی در خصوص گام دوم انقلاب و ورود به هزاره ۴۰۰، نمایش طنز، گروه سرود و نقالی دانش‌آموزی، مسابقه بزنگاه و تشخیص تصویر و ... روی آنتن می‌رود.

منتظر حجت خاطرنشان کرد: شبکه استانی گلستان در روز ۲۲ بهمن‌ماه با ویژه برنامه "مهر وطن" از ساعت ۸:۳۰ برنامه‌های ویژه‌ای را برای این روز باشکوه تدارک دیده است.

وی با اشاره به برنامه‌های معاونت صدا در این ایام، گفت: رادیو گلستان ویژه برنامه "دستاوردهای انقلاب" در ۱۰ قسمت به مدت ۶۰ دقیقه با حضور فرمانده هان و مسئولین استانی در خصوص افتتاح پروژه‌های دهه فجر را خواهد داشت. همچنین ویژه برنامه "یک روز یک خاطره" نیز با حضور پیشکسوتان و افراد انقلابی که در بدو پیروزی انقلاب نقش پر رنگی داشتند، تدارک دیده شده است.

مدیرکل صداوسیمای گلستان بیان کرد: رادیو گلستان در روز ۲۲ بهمن با ویژه برنامه "طلوع فجر" از ۸:۳۰ صبح به مدت ۳ ساعت به‌طور زنده به پخش گزارش‌های خبرنگاران آزاد در شهرهای استان و بیان برنامه‌های ۲۲ بهمن آن شهرها می‌پردازد.

وی همچنین به برنامه‌های رادیو ترکمنی برون‌مرزی گلستان نیز اشاره کرد و افزود: رادیو ترکمنی برون‌مرزی با ویژه برنامه "سایرایاراولکام" از ساعت ۱۵:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه با آیتم‌هایی ازجمله کلام رهبری، گزارش مردمی، سرودهای حماسی و ... در این ایام روی آنتن می‌رود. ویژه برنامه نمایشی با زبان ترکمنی به نام "داستان شب" هم با موضوع انقلاب در ۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای برای شنوندگان داخل و خارج از ایران پخش خواهد شد.

منتظر حجت از برنامه "انقلاب شکوهمند"، به‌عنوان ویژه برنامه جشن انقلاب در رادیو ترکمنی برون‌مرزی نام برد و افزود: این برنامه ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ به‌صورت زنده با برنامه‌های ویژه ‌این روز بزرگ برای شنوندگان پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای گلستان خاطرنشان کرد: معاونت خبر استان با ۴ گفتگوی ویژه خبری، ۴ مستند خبری، ۸ گزارش تولیدی رادیویی و تلویزیونی، ۱۲ گزارش خبری متعدد در قالب سیاسی، عمرانی، اقتصادی و ... با موضوع شکوه ۴۲ سالگی انقلاب را د کنار پوشش تمامی رویدادهای دهه مبارک فجر در سطح استان خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار