مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: مادران و همسران شهدا در عمل ثابت کردند که پیرو و رهرو حضرت زهرا (س) هستند و با الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار، غیور مردان این سرزمین را در تمامی عرصه‌ها همراهی نمودند.

مادران شهدا الگوپذیری از حضرت زهرا (س) را در عمل نشان داده اند

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسرافیل وزیری در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای واحد گلستان گفت: میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، در حقیقت ولادت فرشته نجات بشریت و مشعل فروزان هدایت و رستگاری است. فاطمه (س)، انسیه حوراء، کوثر تمام ناشدنی و چشمه جوشان عصمت و عفت است که تاریخ را در برابر عظمت و فرزانگی خویش به تعظیم وا‌می‌دارد.
وی ادامه داد: انتخاب شایسته این روز به‌عنوان روز زن و مادر بیانگر اهمیت نقش و جایگاه بانوان و مادران در جامعه اسلامی ما است.
وزیری تاکید کرد:‌ ملت شهیدپرور ایران همواره به وجود چنین بانوان شایسته‌ای بر خود می‌بالد و راه و منش و سلوک آنان را الگوی خود قرار می‌دهد و همیشه سپاسگزار آنان خواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: مادران و همسران شهدا در عمل ثابت کردند که پیرو و رهرو حضرت زهرا (س) هستند و با الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار، غیور مردان این سرزمین را در تمامی عرصه‌ها همراهی نمودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار