مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: دفاع مقدس اقتدار ایران را در دنیا تثبیت کرد و امید را در دل ملت های استعمار زده زنده ساخت.

دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را در دنیا تثبیت کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در دیدار با جانبازان معزز «علی گرایلو» و «ایوب سرایلو» گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگران است و همه موظفند قدردان این رشادت‌ها باشند.
وی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امنیت کشور را تضمین نمودند.
وزیری تاکید کرد: این آرمان‌های شهدا است که باعث بقا وتداوم نظام اسلامی شده و تا زمانی‌که این آرمان‌ها در جامعه جاری و ساری باشند دشمن نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به‌کشور بزند.
مدیرکل بنیاد گلستان خاطرنشان کرد: امروز ایثارگران در جبهه مقاومت در مسیر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با دفاع از حریم ولایت، جان خود را در راه اسلام در طبق اخلاص می نهند تا امنیت و آسایشی که به واسطه تلاش، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران به دست آمده حفظ شود.
جانباز معزز «ایوب سرایلو» در تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1342 دیده به جهان گشود و در تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1363 در منطقه عملیاتی خرمشهر بر اثر اصابت تیر و ترکش به درجه جانبازی نائل گشت.
جانباز معزز «علی گرایلو» در تاریخ 2 خردادماه ماه 1347  دیده به جهان گشود و در تاریخ 23 بهمن ماه 1364 بر اثر اصابت تیر و ترکش به درجه جانبازی نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار