امام جمعه گرگان:

امام جمعه گرگان گفت: آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی و دیگر مستکبران عالم بدانند که در باتلاق یمن دفن خواهند شد و هرگز به آرزوهای واهی خود دست نخواهند یافت.

ائتلاف سعودی در باتلاق یمن نابود می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: جوانان و دانشمندان ایرانی موفق شدند به علوم و فنون راهبردی که تاکنون در اختیار هفت یا هشت کشور جهان قرار داشت، برسند.

امام جمعه گرگان افزود: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان تلاش کردند تا گرفتاری‌های زیادی را به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کنند و جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.

وی گفت: در هفته‌های اخیر دست‌هایی در بیرون و درون کشور تلاش مردند تا نظام شاهنشاهی بی کفایت و ظالم را ترمیم کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: آنها می‌خواهند چهره پلید رژیم شاهنشاهی را در نزد مردم ترمیم کنند و ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهند.

نورمفیدی اضافه کرد: آنهایی که انقلاب را تجربه کرده‌اند از اوج بی کفایتی و ستمگری رژیم ملعون شاهنشاهی مطلع هستند اما شاید نسل سه و چهار در این خصوص تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان قرار بگیرند.

امام جمعه گرگان گفت: فساد در رژیم شاهنشاهی چنان ریشه دوانده بود که درباریان و نزدیکان شاه ملعون مشغول قاچاق مواد مخدر به سایر کشورها بودند و دغدغه‌ای برای حل مشکلات مردم نداشتند.

وی همچنین به بمباران‌های اخیر رژیم سعودی و هم‌پیمانان منطقه‌ای این رژیم به مردم بی دفاع و مظلوم یمن اشاره کرد و افزود: ملت‌های اسلامی باید برای دفاع از مردم مظلوم یمن فریاد پشتیبانی سر دهند.

نورمفیدی افزود: آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی و دیگر مستکبران عالم بدانند که در باتلاقی یمن دفن خواهد شد و هرگز به آرزوهای واهی خود دست نخواهند یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار