جانشین نیروی انتظامی شهرستان کلاله گفت: مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند در کلاله برداشت غیرمجاز شد که این مبلغ با همکاری پلیس فتا متهم دستگیر و این مبلغ به حساب وی عودت داده شد.

 دستگیری کلاهبردار اینترنی در کلاله

به گزارش گلستان24؛ سیدعلی حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شهروندان کلاله با مراجعه به نیروی انتظامی اعلام کرد که مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از حساب وی بصورت غیرمجاز برداشت شده است.

وی تصریح کرد:در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم اطلاعات حساب بانکی مالباخته را سرقت کرده و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از حساب وی بصورت غیرمجاز برداشت کرده‌است.

جانشین نیروی انتظامی شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: متهمان پس از فیشینگ، اقدام به پولشویی و جابجایی مکرر وجوه به کارت‌های اجاره‌ای می کردند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس‌فتا پس از اقدامات پلیسی بلافاصله حساب موردنظر را مسدود کرده و با هماهنگی مراجع قضایی پس از دستگیری متهم مبلغ را به حساب شاکی عودت دادند.

جانشین نیروی انتظامی شهرستان کلاله ابراز کرد: در این راستا دو نفر شناسایی شدند که در استان‌های دیگر مستقر هستند.فرایند دستگیری آنها در دستورکار نیروی انتظامی و پلیس‌فتا استان موردنظر قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار