بر اثر بی احتیاطی عصر روز گذشته یک تریلی ترانزیت در گنبد به آزادشهر منفجر شد و یک کشته برجای گذاشت.

انفجار تریلی ترانزیت درجاده گنبد به آزادشهر یک کشته برجای گذاشت

به گزارش گلستان24، مدیر عامل سازمان آتش نشانی گنبدکاووس با اعلام خبر در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: ساعت پانزده و ۱۷ دقیقه روز گذشته خبری مبنی بر انفجار تریلی در جاده گنبد به آزادشهر ،مقابل سیلو به آتش نشانی گزارش شد.

هوشنگ ابراهیم بیگی افزود: راننده قبل از تماس با آتش نشانی اقدام به اطفاء حریق با استفاده از کپسول نموده است اما به دلیل حجم بالای آتش، با آتش نشانی تماس گرفته شد و ساعت شانزده و ۲۵ دقیقه یک دستگاه ماشین آتش نشانی در محل حاضر شد و ماموران ما به محض حضور در محل انفجار اقدام به مهار آتش کردند.

VID___~2

وی اذعان کرد: یکی دیگر از ماشین های آتش نشانی به علت ترافیک و راه بندان مسیر بعد از ماشین اول به محل رسید و ماموران سریعا اقدام به خاموش کردن آتش کردند و ماموریت در ساعت هفده و ۵۰ دقیقه خاتمه یافت.

ابراهیم بیگی در توضیح چگونگی وقوع این انفجار نیز گفت: طبق گفته راننده تریلی، وی برای ترمیم باک سوراخ شده تریلی به داخل شهر آمده است و در هنگام شرح مشکل باک به شخص جوشکار می گوید که باک تا نیمه گازوئیل دارد اما آن شخص که ظاهرا قبلا نیز در این حالت اقدام به جوشکاری کرده توجهی به هشدار راننده نمی کند و این امر باعث می شود در حین جوشکاری باک و متعاقبا تریلی دچار انفجار شود.

VID___~3

VI06DC~1

وی اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه و در همان لحظه انفجار شخص ۴۳ ساله به نام نورالله زیتونلی که در حال جوش دادن باک بوده است به داخل جوی آب می افتد و در جاکشته می شود و سپس در پی انتشار سوخت به اطراف و روی تریلی در آتش می سوزد.

هوشنگ ابراهیم بیگی همچنین گفت: به گفته اهالی در لحظه انفجار، حرارت به قدری زیاد بوده است که امکان حضور در فاصله ۱۰ تا ۱۵ متری محل نیز نبود. و بر اثر این حرارت زیاد لاستیک های تریلی نیز منفجر شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی گنبدکاووس در پایان از مردم خواست تا در هنگام وقوع چنین حوادثی راه را برای خودرو های امدادی و آتش نشانی باز بگذارند و با تجمع بیجا برای تصویر برداری و ایجاد ترافیک مانع از کمک رسانی به موقع نشوند.

VI989B~1

VI5FD9~1

VID___~3

VID___~4

VIF712~1

VI5E3A~1

VIEF95~1

/قابوس نامه

ارسال نظر

  • مسول سایت شهرداری کردکوی
    0

    باسلام
    شما با افتخار در سایت شهرداری کردکوی با دامین
    kordkuy.ir
    لینک شدید

آخرین اخبار