باحضور فرماندار شهرستان رامیان برگزار شد؛

همایش پاکسازی طبیعت، روز گذشته در منطقه اولنگ رامیان، به همت مشاورجوان فرمانداری شهرستان رامیان و با همکاری گروههای رفتگران طبیعت ایران و انجمن دوستداران طبیعت سرو گنبدکاووس برگزار شد.

همایش پاک سازی طبیعت اولنگ رامیان +تصاویر

به گزارش گلستان24، جنگل النگ در ارتفاعات 2800 متری شهرستان رامیان و در مسیر جاده رامیان به شاهرود قرار دارد این منطقه در نیمی از سال پوشیده از برف است و تابستان های فوق العاده خنکی دارد.

منطقه گردشگری جنگل "النگ - بادو "در فاصله ۲۸ کیلومتری از جاده رامیان به شاهرود قرار دارد که با چشم اندازهای بسیار زیبا ،بهار با درختان و بوته های پر گل ، تابستان سبز و خنک ،پاییز درختانی با برگهای زرد،نارنجی وقرمز، زمستانی پوشیده از برف ، پذیرای مسافران و خانواده های بسیاریاز شهر های دور و نزدیک می باشد.

در انتهای ارتفاعات اولنگ کم کم از پوشش جنگلی خارج و وارد دشت زیبا و سرسبز بادو می شویم که با تمامی شکوه طبیعت زیبای رامیان رابه کویر شاهرود پیوند می زند .

دشتی سرتاسر سبز با درختان کم و هوایی بسیار مطبوع و خنک ،چشمه های آب پاک و زلال ،گردشگاه بسیار زیبایی را برای خانواده ها مهیا نموده است .

حوزه مشاوران جوان فرانداری شهرستان رامیان با دعوت از گروههای رفتگران طبیعت ایران و سرو گنبد و همکاری ادارات حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، بهداشت، هلال احمر، ورزش جوانان و جمعی از جوانان و بانوان و نیز با حمایت و حضور فرماندار، معاون فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی و بخشدار مرکزی شهرستان و رئیس شورای شهر رامیان روز جمعه اقدام به برگزاری همایش پاک سازی طبیعت در منطقه تفریحی اولنگ رامیان کرد .

pakolang

«جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان در این همایش با تاکید براهمیت موضوع محیط زیست  به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین مباحثی که با زندگی مردم ارتباط تنگاتنگ دارد گفت: باید به این مهم بسیار حساس بوده وبا رعایت نکات زیست محیطی در حفظ محیط زیست، کوشا باشیم.

وی اظهارکرد: باید نسبت به اعمال واجرای قوانین مربوط به محیط زیست واموزش همگانی درباره آن از طریق رسانه های گروهی و اجتماعی وگردهمایی های علمی واموزشی و نظایر آن بسیار کوشید و در مراکز تعلیمی و فرهنگی به عنوان اصلی ترین کانونهای تربیتی، مورد توجه و برنامه ریزی قرار داد.

صادقلو تصریح کرد:امیدوارم اینگونه حرکتها که یک ارزش است استمرار یابد و با محیط زیستمان مهربان تر باشیم و بدانیم که امروزه درگیر مسائل زیست محیطی به صورت ناخودآگاه شده ایم ودر صورتی که با اگاهی با انها برخورد نکنیم ، گرفتار آلودگی زیستی ومحیطی شده و علاوه بر دیدن خسارت های غیر قابل جبران وانکار ، میراث بدی برای آیندگان خود باقی خواهیم گذاشت.

همایش پاک سازی طبیعت اولنگ رامیان /تصاویر

pakolang1

pakolang2

pakolang3

pakolang4

pakolang5

pakolang6

pakolang7

pakolang8

pakolang9

pakolang10

pakolang11

pakolang12

pakolang13

pakolang14

pakolang15

pakolang16

pakolang17

pakolang18

pakolang19

pakolang20

pakolang21

pakolang23

pakolang24

pakolang25

pakolang22

 

/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار