صبح امروز انجام شد؛

با ورود کاروان زیرسایه خورشید ، عطر بارگاه ملکوتی مشهد الرضا(ع) در دارالایتام آمنه (س) گنبد طنین انداز شد.

حضور خدام رضوی در جمع مددجویان دارالایتام آمنه(س) گنبد + تصاویر

به گزارش گلستان24، صبح امروز خادمین حرم امام رضا(ع) با حمل پرچم آستان مبارک حضرت علی بن موسی رضا(ع) در دارالایتام آمنه(س) گنبد حضور یافتند.

در این مراسم خادم افتخاری حرم مطهر  با بیان این مطلب که یکی از سیره های رفتاری امامان توجه و اهمیت به زندگی یتیمان جامعه بوده است، گفت:مددجویان شاخه های شکسته شده از درخت زندگی هستند،که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام روحانی نژاد در ادامه افزود: پرچم حرم مطهر در هر جای کشور که برده می شود،شور معنوی خاصی به مردم می دهد و این نشان از ارادت خاصه مردم به آستان مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.

IMG_3752

در ادامه مراسم،خادمین آستان قدس رضوی با در دست داشتن پرچم مطهر حرم رضوی به  ذکر مدح و ثنای هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت  پرداختند.

 مددجویان با بوسه بر بیرق آستان قدس امام رضا(ع) ارادت خود را نسبت به آن آستان مقدس نشان دادند،در ادامه کودکان خردسال  این بهزیستی  سرودی را در وصف امام رضا(ع) خواندند،که مورد تشویق خادمین حرم قرارگرفت.

در پایان این کاروان با توضیح کتب فرهنگی و بسته های تبرکی از آستان قدس رضوی یاد و خاطره امام رئوف را در دلهای کودکان بهزیستی زنده کردند.

IMG_3801

IMG_3809

/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار