با هدف شناسایی ظرفیت گردشگری شهر رامیان؛

تفاهم نامه ای بین اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و شهرداری و شورای اسلامی شهر رامیانبا هدف شناسایی ظرفیت گردشگری شهر رامیان و همکاری در بهره برداری مناسب از این اماکن، به امضا رسید.

امضاء تفاهم نامه میراث فرهنگی با شهرداری و شورای اسلامی شهر رامیان

به گزارش گلستان24، در راستای برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان جهت امضاء تفاهم نامه با شهرداری های سطح استان به منظور ایجاد زیر ساخت های لازم در حوزه فرهنگ و گردشگری جلسه ای با حضور فرماندارشهرستان رامیان ، مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، شورای شهر و شهردار رامیان در محل دفتر فرماندار این شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه پس از بررسی مسائل و ظرفیت های شهرستان در حوزه گردشگری، تفاهم نامه بین اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و شهرداری و شورای اسلامی شهر رامیان به امضاء رسید.

TAFAHOM1

این تفاهم نامه با هدف شناسایی ظرفیت گردشگری شهر رامیان و همکاری در بهره برداری مناسب از این اماکن صورت گرفته است.

«جواد صادقلو» فرماندارشهرستان رامیان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای تدابییر در نظر گرفته شده  در حوزه گردشگری شهرستان تقدیر کرد.

«کریمی» مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اعلام اینکه بر اساس احصاء شاخص های  گردشگری و اماکن تفریحی و فرهنگی استان، شهرستان رامیان به نسبت از ظرفیت های بالایی برخوردار است و امیدواریم با امضاء این تفاهم نامه ها بتوانیم در سطح استان گامی اساسی در معرفی جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی برداریم .

در پایان حاضران در جلسه از برخی  از اماکن تاریخی  و تفریحی شهرستان از جمله کاخ شاهی، مدرسه ایرج (نیکان)، حمام ایلخانی ، تفرجگاه تاشته و منطقه گردشگری نیلبرگ و گل رامیان بازدید کردند.

BAZDID1

BAZDID5

BAZDID4

BAZDID2

/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار