شهرستان بندرگز واقع در غرب استان گلستان، در دومین مرحله اجرای پروژه ملی اکران همزمان فیلم های سینمایی، به سینمای موقت مجهز شد.

شهرستان بندرگز به سینمای موقت مجهز شد

به گزارش گلستان24، مدیر اجرایی این طرح فرهنگی و سینمایی گفت: پس از تجهیز شهرستان علی آباد به سینمای موقت، پروژه ملی اکران همزمان فیلم در بندرگز نیز از اول شهریور با همکاری فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آغاز می شود.
محمدرضا ملک زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو فیلم کمدی 'ایران برگر' در سانس 17 و 'نهنگ عنبر' در سانس 19 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بندرگز اکران می شود.
وی با پیش بینی این که طرح با استقبال خوبی همراه باشد تأکید کرد: این طرح با مشارکت دفاتر پخش معتبر فیلمیران و بامداد فیلم و نیز همراهی صمیمانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اجرا می شود.
وی با بیان این که در حال برنامه ریزی برای اکران در شهرهای دیگر استان هستیم خاطرنشان کرد: طرح اکران فیلم در علی آباد به عنوان نخستین شهر در ایران با استقبال قابل قبولی همراه بود و امیدواریم که این طرح در شهرهای بعدی نیز همچنان با استقبال رو به رو شود.
ملک زاده تصریح کرد: هدف ما از اجرای طرح این است که فرهنگ تفریح سالم، سینما رفتن و تماشای فیلم در سینما گسترش یابد و فیلم و سینما در سبد خانوارها جای گیرد.
وی ادامه داد: همچنین هدف دیگر ما پر کردن اوقات فراغت خانواده ها و جوانان است تا از آسیب های اجتماعی و فرهنگی کاسته شود.
پروژه ملی اکران همزمان فیلم های سینمایی در شهرهای فاقد سالن سینما اجرا می شود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار