رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول گفت: نخستین سینمای موقت کشور در شهرستان علی آبادکتول استان گلستان راه‌اندازی شد.

نخستین سینمای موقت کشور در گلستان راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن دیلم اظهار داشت: با راه‌اندازی نخستین سینمای موقت ایران در شهرستان علی‌آبادکتول، فیلم های سینمایی"نهنگ عنبر" و "ایران برگر" همزمان با سینماهای کشور در این شهرستان اکران می‌شوند.

نخستین سینمای موقت کشور در گلستان راه‌اندازی شد

وی، سینما را یکی از شاخص‌های توسعه فرهنگی دانست و افزود: فیلم خوب سبب ارتقاء سطح یادگیری و فرهنگ عمومی جامعه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول به ضرورت داشتن سینما در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و خانوادها تاکید کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های اداره فرهنگ و ارشاد و فرماندار شهرستان راه‌اندازی سینما بوده است.

دیلم افزود: در همین راستا با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و همکاری بخش خصوصی، سالن آمفی تئاتر این اداره مجهز به سرور پخش دیجیتال فیلم شد.

وی تصریح کرد:  برای نخستین بار در کشور، فیلم‌های روز سینمای ایران با کیفیت دیجتیال در شهرستان فاقد سینمای علی آبادکتول اکران می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول اظهار کرد: فیلم سینمایی"نهنگ عنبر" و "ایران برگر" با همکاری بخش خصوصی، شهرداری و حوزه مشاور جوان فرمانداری علی آبادکتول از 21 تا 26 مرداد جاری در 2 سانس از ساعت 17 تا 21 شب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به نمایش در می‌آیند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار