مدیر صندوق کارآفرینی و امید گلستان:

مدیر صندوق کارآفرینی و امید گلستان از ایجاد زنجیره تولید روسری در استان خبر داد.

استان گلستان قطب تولید روسری می شود

به گزارش گلستان24؛حسن پهلوری در کارگروه اشتغال استان گلستان گفت: زنجیره تولید تولید روسری در استان گلستان اشتغال بیش از 200 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‎کنند.

وی از ایجاد زنجیره تولید نوغانداری و پارچه‎های ابریشمی در استان خبر داد و افزود: ایجاد زنجیره تولید زعفران، حمایت از طرح‎های پشتیبان با هماهنگی دستگاه‎های اجرایی و حمایت از محصولات و تولیدات بازارمحور در دستور کار است.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید گلستان با اشاره به اینکه کمیته‎های استانی با دستگاه‎های متولی اشتغال تشکیل شده‌است، اظهار کرد: کمیته استانی با محوریت دستگاه‎های اشتغال خرد و کوچک به منظور افزایش ظرفیت و کمیت خدمات شکل گرفت.

پهلوری تصریح کرد: ساماندهی توزیع اعتبارات مشاغل خانگی در قالب پشتیبان یا زنجیره‎های تولید و استفاده‎های بهینه از اعتبارات جزو رویکردهای اساسی است.

وی گفت: اعتبار استان در ابتدای سال جاری 185 میلیارد ریال بود که با توجه به عملکرد خوب استان در دو حوزه وصول مطالبات و جذب منابع رتبه‎های اول و چهارم را صندوق کارآفرینی و امید گلستان در شش ماهه امسال در سطح کشور کسب کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید گلستان با بیان اینکه افزایش عملکرد خوب استان گلستان باعث افزایش میزان اعتبارات این صندوق شد، گفت: اعتبار صندوق در سال جاری از 185 میلیارد ریال به 290 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده‌است.

/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار