فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری سارق حرفه ای لوازم خودرو با بیش از ۲۳ سرقت در ایام اخیر در گرگان، در یک عملیات پلیسی پیچیده خبر داد.

قاتل خودروهای گرگان در چنگ قانون

به گزارش گلستان24،شعبان غربا فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان در نشست خبری با خبرنگاران و اهالی رسانه اظهار کرد: در آخرین عملیات پلیسی نیروهای تلاشگر انتظامی شهرستان گرگان سارق حرفه ای لوازم خودرو که مدتی است به اعمال مجرمانه می پرداخت دستگیر شده است.

قاتل خودروهای گرگان

وی با بیان این که این سارق حرفه ای تا کنون به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرده است افزود: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از لوازم داخل خودرو در شهر گرگان، موضوع با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با تاکید بر انجام کار تحقیقاتی گسترده و نامحسوس خاطرنشان کرد: سرانجام با تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران نیروی انتظامی یکی از سارقان شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شد.

غربا با اشاره به اینکه در محل اختفای این سارقافراد دیگری نیز حضور داشتند تاکید کرد: در این راستا فرد دیگری نیز که از سارقان سابقه‌دار بود، در محل اختفا دستگیر و به اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان گرگان منتقل شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی بر روی این پرونده انجام شد تصریح کرد: پس از بررسی های ویزه بر روی این سارق سابقه‌دار، متهم به ۲۱ فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو از قبیل جک، پخش خودرو، باتری خودرو، باند و ساب و دو فقره سرقت منزل، یک تخته فرش ۱۲ متری و یک عدد چرخ خیاطی اعتراف کرد که کلیه وسایل سرقتی در منزل سارق کشف شد.

/کاسپین

ارسال نظر

آخرین اخبار