اخیرا بحث تخلفاتی که در بحث کارت سوخت خودروهای جک صورت گرفته در یکی از نهادهای نظارتی در حال پیگیری است و عنوان شده که برخی لاستیک های جک ها را با لاستیک خودرو خود تعویض کرده اند!

قضیه تخلفات کارت سوخت خودروهای جک اعضای شورای شهر گرگان چیست ؟

به گزارش گلستان 24، یکی از پرحاشیه ترین رویدادهای سال اخیر شهر گرگان خودروهای جکی بود که اعضای شورای شهر گرگان از طرف شهرداری هدیه گرفتند .

اعضای شورا البته عنوان می کنند که این خودروها را برای انجام امورات شهر و رتق و فتق امورمردم گرفته اند اما عملکرد افرادی که این خودرو ها را در اختیار دارند نشان می دهد که برخی از آنها نه تنها برای مردم بلکه برای مصارف شخصی از این وسیله بیت المال استفاده می کنند .

متاسفانه دیده شده که پسر یکی از این اعضا با توله سگی که دارد در یکی از این خودروهای جک سوار شده است .

همه این موارد در حالی است که طبق قانون اگر ماشینی هم در اختیار شهرداری و شورا قرار می گیرد باید خودروی ملی و تولید بومی باشد نه ماشین خارجی ! مگر طول و عرض گرگان چقدر است که هر عضو نیاز به یک ماشین داشته باشد ؛ چند باری هم با تاکسی بروید شاید با مشکلات مردم آشنا شوید و مردم چهره شما را ببینند.

اینها تازه ظاهر قضیه است ! اخیرا بحث تخلفاتی که در بحث کارت سوختهای این خودروها صورت گرفته در یکی از نهادهای نظارتی در حال پیگیری است و عنوان شده که برخی  لاستیک های جک ها را با لاستیک خودرو خود تعویض کرده اند که این دیگر شاهکار است !

برخی از این افراد که جزو منتقدین شهردار هستند اگر واقعا دلشان به حال مردم می سوخت (که بعید می دانیم) ابتدا ضررهایی که بابت در اختیار داشتن خودروهای جک به منافع مردم و شهر زدند را با تحویل دادن این خودرو ها جبران می کردند .

پس ندادن خودروهای جک توسط اعضای شورا در پی فشار رسانه ها و قلمفرسایی اصحاب رسانه و منتقدین مردمی دهن کجی به مردم شهر گرگان و رسانه ها بود که ما برای این انتقادها دو ریال هم ارزش قائل نمی شویم حال چطور مردم قبول کنند که شما بخاطر منافع مردم دنبال استیضاح شهردار هستید !

/ گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار