اولین نشست برگزار شد

فرماندار گالیکش گفت: ادارات شهرستان گالیکش نشست‌های انتخاباتی برگزار می‌کنند.

ادارات گالیکش نشست‌های انتخاباتی برگزار می‌کنند + تصاویر

به گزارش گزارش گلستان24، فرمانداری گالیکش در ابتکاری جالب از ادارات این شهرستان خواسته تا نشست‌های انتخاباتی برگزار کنند.

حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش

حسن خسروی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما در این خصوص گفت: برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار و انسجام ملی را برای نظام اسلامی به همراه دارد.

نماینده دولت در شهرستان گالیکش افزود: وظیفه ما فراهم نمودن بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری است.

وی تصریح کرد: بر آن شدیم در فرصت باقی‌مانده در تمامی ادارات شهرستان نشست‌های انتخاباتی برگزار شود تا اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی برای کارمندان، مراجعین به ادارات و خانواده‌های آن‌ها خاطرنشان شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان گالیکش تصریح کرد: در راستای ایفای حقوق اجتماعی و سیاسی، هر شهروند نظام جمهوری اسلامی حق دارد در مسیر گرایش‌های سیاسی موافق خود و باهدف ایجاد شورونشاط انتخاباتی در انتخابات پیش رو شرکت کند. این حضور یک تکلیف شرعی است.

nilkooh862 1

nilkooh862 1

nilkooh862 1

به گزارش نیلکوه اولین نشست انتخاباتی در جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش برگزار شد که طی آن فرماندار گالیکش گفت: توسعه بخش کشاورزی و روستایی اولویت و بنای اصلی شهرستان است.

حسن خسروی افزود: بخش کشاورزی و فعالان در این عرصه از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند که باید نهایت تلاش و کوشش در جهت توسعه این بخش و جلب رضایت کشاورزان صورت پذیرد.

فرماندار گالیکش امانتداری، خدمتگزاری و پیگیری دلسوزانه امور مردم را از ارکان اخلاق اداری دانست که باید سرلوحه کار و رفتار بدنه دولت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه روستایی و کشاورزی بنای اصلی توسعه کشور و شهرستان است که مجموعه جهاد کشاورزی نقش اصلی را در این برنامه به عهده دارد که باید با سیاست‌گذاری دقیق و اجرای صحیح طرح و برنامه‌ها و استفاده درست از منابع و ظرفیت‌های موجود در این راستا گام بردارد.

خسروی گفت: توجه به موارد فوق موجب جلب رضایت مردم و به‌ویژه کشاورزان و امیدواری و دلگرمی مردم می‌شود. هر زمان که مردم در عرصه‌های مختلف نظیر انتخابات و مراسمات ملی و مذهبی حضور پرشور و حداکثری داشته‌اند این موضوع سبب عقب‌نشینی دشمنان انقلاب در سیاست‌ها و گفتمان‌های استعماری آنان شده است.

فرماندار گالیکش تأکید کرد: ضرورت دارد با عملکرد خوب و صحیح زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

/نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار