طی حکمی از سوی فرماندار کردکوی:

سیده هما عقیلی در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی که باحضور حجت الاسلام فتوحی مدیرکل بازرسی استان گلستان برگزار شد طی حکمی از سوی فرماندار این شهرستان بعنوان مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده منصوب شد.

"هما عقیلی" مشاور فرماندار کردکوی در امور بانوان شد + بیوگرافی
  • به گزارش گلستان24،سیده هما عقیلی در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی که باحضور حجت الاسلام فتوحی مدیرکل بازرسی استان گلستان برگزار شد طی حکمی از سوی فرماندار این شهرستان بعنوان مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده منصوب شد.

    جمالی فرماندار شهرستان کردکوی در این مراسم به خدمات ارزشمند فرشته ترک، مشاور سابق فرماندار در امور بانوان و خانواده اشاره کرده و از زحمات دلسوزانه وی در دوران خدمت تشکر کرد.

    وی همچنین برای سیده هما عقیلی مشاور جدید فرماندار در امور بانوان و خانواده آرزوی موفقیت کرد.

    DSC07349

    سیده هما عقیلی کیست؟

    سیده هما عقیلی متولد 1349 در شهرستان کردکوی می باشد.

    نامبرده دارای مدرک تحصیلی دکترای برنامه ریزی از دانشگاه خوارزمی تهران است.

    وی دارای 26 سال سابقه کار در اداره آموزش و پرورش است که از جمله سوابق وی می توان به: مدیریت هنرستان 15 خرداد به مدت 3 سال، کارشناس مسئول دوره های تحصیلی به مدت 3 سال، کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش کردکوی به مدت 2 سال و معلم نمونه استانی در سال 89و معلم نمونه کشوری در سال 90 اشاره کرد.

    این بانوی فرهیخته کردکوی در حال حاضر در کسوت معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی مشغول به کار است.

    golestanema3311

    و اما فرشته ترک کیست؟

    فرشته ترک متولد 1352 در شهرستان کردکوی می باشد.

    نامبرده دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس برنامه ریزی شهری است.

    وی دارای 16 سال سابقه کار در شهرداری کردکوی است که از جمله سوابق وی می توان به: مشاور فرماندار کردکوی در امور بانوان و خانواده به مدت 8 سال، بیش از 12 سال بعنوان معتمد در هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه کردکوی حضوری فعال داشت که در این دوره نیز نامش از این لیست خط خورده و دیگر حضور ندارد، مدیرعامل کانون فرهنگی اجتماعی زنان شهرستان کردکوی (مهرگان) از سال 83 تاکنون، رئیس شورای شهر کردکوی به مدت 1 سال اشاره کرد.

    شهرستان کردکوی در دوره فعالیت فرشته ترک در حوزه زنان و خانواده در دوره های مختلف جزو شهرستان های برتر بوده است.

    ترک همچنین بعنوان مدیر اجرایی طرح فروغ خانه (آموزش زنان و خانواده) در سطح استان که از طرح های استانداری گلستان در دولت نهم و دهم بود نیز خدمت کرد که توانسته بود خوش بدرخشد.

    فرماندار فقید بندرترکمن حاجیه خانم مرجان نازقلیچی نیز در این طرح بعنوان یکی از مربیان خواهران اهل سنت فعالیت می کرد.

    فرشته ترک درحال حاضر به مدت 2 سال است که بعنوان رئیس شورای شهرستان مشغول به خدمت است.

    پایگاه خبری تحلیلی رادکانا برای خانمها سیده هما عقیلی و فرشته ترک موفقیت، سربلندی و عاقبت بخیری زیر سایه توجهات خداوند متعال آرزمند است.

    /رادکانا

     

ارسال نظر

آخرین اخبار