علی وفایی کاندیدای مجلس دهم عضو سازمان نظام مهندسی استان گلستان صبح امروز۲۵ بهمن با حضور در فرمانداری گرگان انصراف خود را از ادامه انتخابات اعلام کرد .

انصراف علی وفایی کاندیدای جوان مجلس به نفع اصولگرایان + متن بیانیه

به گزارش گلستان24،علی وفایی مهندس جوان گلستانی ، مدرس دانشگاه و عضو سازمان نظام مهندسی گلستان از ادامه شرکت در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا انصراف داد .

0000IMG 4225

متن بیانیه وی به شرح زیر است :

————————————-

بسمه تعالی

و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا و لا تفرقوا

مردم ولایتمدار ، شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه شهرستان های گرگان و آق قلا

با سلام و احترام

بی شک حضور پر شور و شعور شما در عرصه استکبار ستیزی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که تجدید میثاقی بود با آرمان های امام خمینی (ره) و بیعت مجددی با ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، نویدبخش انتخاباتی با شکوه خواهد بود.

اینجانب به عنوان یکی از جوانان داوطلب ورود به مجلس شورای اسلامی در دهمین دوره انتخابات ، بر اساس پیشنهادات و تشویق های بزرگان و جوانان از اقشار مختلف بالاخص دوستان عزیزم در نظام مهندسی ، وارد عرصه انتخابات شدم.

پس از مدتی فعالیت انتخاباتی ، با بررسی ها و رایزنی گسترده و مشورت با جمعی از دلسوزان و علاقمندان به پیشرفت ، توسعه و تعالی جامعه و صاحب نظران ، تصمیم گرفتم در راستای ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای مومن ، ولایتمدار ، دلسوز و اصولگرا ، ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم حاضر در عرصه انتخابات مجلس دهم ، از ادامه فعالیت انتخاباتی در این دوره انصراف دهم.

و رجاء واثق دارم که با تلاش ، همفکری ، انسجام و وحدت بین نیروهای مومن و اصولگرا ، شرایط مطلوب تری برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیزمان فراهم می شود.

بر خویش فرض دانسته تا از محبت ها و حمایت های همه عزیزانی که به طرق مختلف اینجانب را مورد تفقد و لطف خودشان قرار دادند ، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و قدردان زحمات و تلاش ها و حمایت های همه دوستان هستم و به آن افتخار می نمایم.

از متولیان و دست اندرکاران محترم امر برگزاری و اجرای انتخابات و عزیزان محترم هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان اعم از شهرستان ، استان و کشور که بر اساس فرموده امام خمینی (ره) ” شورای نگهبان حافظ احکام مقدس اسلام و قانون اساسی است” ، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

به امید داشتن ایرانی آباد که تلاش برای تامین امنیت ، معیشت و پیشرفت جامعه ، الگوی همه متولیان امور قرار گیرد.

علی وفایی

25 بهمن ماه 1394 – گرگان

/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار