در حوزه گرگان و آق قلا ؛

صاحب حجتی دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان به نفع اصولگرایان از نامزدی مجلس دهم در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا انصراف داد .

 صاحب حجتی به نفع اصولگرایان انصراف داد

 به گزارش گلستان24، متن اطلاعیه که توسط صاحب حجتی نوشته شده است به شرح زیر می باشد:

صاحب حجتی

بسمه تعالی

خدمت همشهریان عزیز و محترم شهرستانهای گرگان وآق قلا

ضمن عرض سلام و ادب به محضر همه شما خوبان و تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، با گرامی داشت یاد و خاطره امام بزرگوارمان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، همه ما در حال آماده شدن برای انتخابات هفتم اسفند، عرصه ای بسیار خطیر و پر اهمیت برای آینده نظام مقدس اسلامی قرار گرفته ایم .

شما ملت فهیم و آزاده نشان داده اید در طول گذشت 37 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و بزنگاه های انقلاب ، وسط میدان حاضر بوده اید و پشت سر ولی فقیه ، وفاداری و عشق آمیخته به اعتقاد خود را به اسلام و انقلاب و امام و رهبری ، بارها و بارها در قاب دیدگان جهانیان به تصویر کشیده اید.

عرصه انتخابات پیش رو که در برحه ای بسیار حساس از حیث شرایط جهانی و منطقه ای و داخلی در حال مهیا شدن می باشد ، اهمیت حضور پرشور و حداکثری همه ما را بیش از پیش نمایان می سازد تا با انتخاب هائی عالمانه و همراه با بصیرت شرایط مناسب تری را برای کشور عزیزمان ایران فراهم آوریم .

اینجانب بدینوسیله از ابراز محبت ها و بزرگواریها و زحمات همه همشهریان عزیز و دوستان ستادی حقیر در شهرستان و روستاها صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و برای همیشه قدردان عنایات و تلاش های خالصانه آنان هستم ، باشد خداوند تبارک و تعالی توفیق جبران گوشه ای از این همه بزرگواری را به این حقیر عنایت فرماید .

در شرایط کنونی و حساسیتهای موجود ، ضرورت انسجام و همدلی برای همه امری بدیهی است و برای نیروهای مومن و پایبند به تفکر ولائی و انقلابی ضرورتی فوری تر ، و بر همین اساس و با تشخیص این ضرورت مهم ، تکلیف برخود دیدم برای کمک به وحدت و همدلی و اتفاق نظر دوستان از ادامه رقابتهای انتخاباتی انصراف داده و شرایط را برای تصمیم هرچه درست تر دوستان محترم به اندازه سهم ناچیز خود مهیا سازم .

باشد تا برای آینده به فضل و رحمت خداوند سبحان بتوانیم اتفاقات جدی تری را با همدلی و رفاقت مبتنی بر اصول و ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز ((مد ظلله العالی)) رقم زده و زمینه اقدامات تشکیلاتی هدفمند و موثرتری را فراهم آوریم .

والعاقبه للمتقین- صاحب حجتی

پانزدهم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار

انتهای پیام/گلستان ما

 

ارسال نظر

  • جوان گلستانی
    0

    درود بر حاج صاحب بزرگوار و با بصیرت... بقیه کاندیداهای اصولگرا تبعیت کنند

آخرین اخبار