هفت اسفند روز تجلی اراده‎هایی از جنس حضور، بصیرت، آگاهی، ولایتمداری، جشن ملی و ثبت یک افتخار حماسی است.

صف‎های طولانی گرگانی‎ها در شعب اخذ رای + تصاویر

به گزارش گلستان24،اقوام گلستان همپای ملت ایران قرار است امروز با سرانگشتان دست خود، حماسه‎ای کم‎نظیر و به یادماندنی خلق کنند تا یکبار دیگر دنیا نظاره‎گر رمز پایداری، وحدت، عزت، استقلال و شکوه ایستادگی انقلاب اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه باشد.

مردم با حضور بابصیرت خود از هر قوم و طایفه‎ای، با هر دیدگاه و سلیقه‎ای در جشن سیاسی هفتم اسفندماه پای صندوق‎های اخذ رأی می‎آیند تا خار چشم دشمنان شوند و خط بطلانی بر تفکرات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بکشند و نشان دهند ملتی که با توکل به خدا و در زیر چتر ولایت‎مطلقه فقیه قرار دارد، شکست‎ناپذیر است.

حال اگر دشمن در فکر نفوذ است، وحدت ما سدی برابر این حربه و توطئه خواهد بود، تا زمانی که آگاهی و بصیرت چراغ راهمان باشد راه نفوذ بسته ‎می‎شود.

دنیا امروز شور و شعور ملت ایران را نظاره می‎کند، در حقیقت مشارکت در انتخابات یک موضوع همگانی است، همان‎طور که در ابتدا برای پیروزی انقلاب اسلامی پای صحنه آمدیم امروز برای تداوم این انقلاب رسالت سنگین‎تری بر عهده داریم.

انتخابات یکی از بزرگترین جشن‎های انقلاب اسلامی و نماد مردمسالاری دینی است، جشنی که شور و نشاط خاصی برای مردم دارد و برای چندین بار در یک روز تمدید می‎شود تا بستر مشارکت گسترده با گام‎های محکم و اراده‎هایی پولادین فراهم آید.

حضور مردم از آغازین ساعات روز در پای صندوق‎های اخذ رای حاصل یک همدلی و هوشیاری است و نمایانگر این است که مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی محکم‎تر از گذشته پای آرمان‎های این نظام ایستاده‎اند.

صادقلو: مردم در ساعات اولیه رای خود را داخل صندوق بیندازند

استاندار گلستان درخصوص اهمیت انتخابات گفت: انتخابات مظهر اقتدار سیاسی و مردمسالاری دینی است، شرکت در این عرصه سرنوشت‎ساز امر حاکمیتی و حکومتی نیست، بلکه موضوع قیامتی است و همه در برابر انتخاب خود مسئول هستیم.

حسن صادقلو از مردم خواست تا برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساعات اولیه اقدام کنند تا در صف‎های طولانی منتظر نباشند و با سهولت بیشتری آرای خود را در شعب اخذ رأی بیندازند.

وی از همه کاندیداها به لحاظ عمل کردن به توصیه‎های اخلاقی و انتخاباتی قدردانی کرد و بیان داشت: عمل به توصیه‎های اخلاقی جزو آموزه‎های فرهنگی انقلاب اسلامی است.

استاندار گلستان گفت: کاندیداها در تراز آموزه‎های انقلاب و اخلاق‎مدارانه خود را در معرض انتخاب مردم گذاشتند که امیدواریم همین روند تا پایان ساعت پس از اعلام آراء تداوم داشته باشد.

صادقلو حضور برخی کاندیداها به ستاد رقبای انتخابات را برای عرض خسته نباشید قابل تحسین خواند و افزود: رنگ و بوی قومی و شهری در استان گلستان باید تعطیل شود، چراکه چنین دیدگاهی در درازمدت ناهنجاری ایجاد می‎کند.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه استان گلستان نیازمند همگرایی اقوام هستیم، ابراز کرد: گلستان رنگین‌کمان اقوام است، رفتارهای انتخاباتی باید همگرایانه و زمینه‎ساز ایجاد فرصت باشد، لذا کاندیداها و هواداران سعه صدر را همچنان به خودشان تلقین کنند.

عبدالحسینی: مردم بار دیگر ثابت خواهند کرد که انقلاب اسلامی و ولایت را دوست دارند

مدیرکل صدا و سیمای گلستان بر لزوم حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و گفت: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و مردم در انتخابات‎های گوناگون پرشورتر از گذشته ظاهر شدند و در هفتم اسفند نیز تجلی حماسه سیاسی یکبار دیگر رقم خواهد خورد.

عبدالحسینی افزود: مردم یکبار دیگر ثابت خواهند کرد که انقلاب اسلامی را دوست دارند و گوش به فرمانِ امر ولایت هستند، مردم گلستان از همه اقوام در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی پای صندوق‎های رای می‎آیند تا دشمنان را از طمع ورزیدن به این انقلاب ناامید کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی از همان ابتدای صبح تا پایان رای‎گیری در صحنه حضور خواهد داشت، گفت: صدا و سیمای مرکز گلستان سعی می‎کند جلوه‎های ویژه حضور مردم را پوشش دهد.

طهماسبی: گلستان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و بانشاط آماده است

رئیس ستاد انتخابات گلستان نیز با اشاره به اینکه در استان بدون هیچ مشکلی فرآیند شانزدهم برگزاری انتخابات را پشت‎سر گذاشتیم، گفت: امروز نیز مردم پای صندوق‎های رأی می‎آیند و هفدهمین فرآیند انتخابات را نیز به اتمام می‎رسانیم.

علی‎اصغر طهماسبی افزود: گلستان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و بانشاط آماده است، بالغ بر 9 ماه زحمات زیادی در اجرا، نظارت و بازرسی انجام شد نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آرامش و امنیت انتخابات پرشور را فراهم می‎کنند.

به گفته وی، 26 هزار کاربر، هیئت‎های اجرایی، نظارت، نیروهای انتظامی و امنیتی آموزش‎های لازم را فراگرفتند.

طهماسبی بیان داشت: یک‎هزار و 332 شعبه اخذ رأی در شش حوزه انتخابیه، 14 شهرستان و 13 بخشداری فرعی پیش‎بینی شده است تا بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار