رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان گفت: پرواز هوایی قزاقستان - گرگان از نیاز های استان گلستان بوده که با پیگیری ها و جلسات متعدد توافق اولیه اجرایی انجام شد.

پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان اجرائی می‌شود

به گزارش گلستان24،رمضان بهرامی در نشست با معاون مدیریت شرکت آلمات‌ایر اظهار داشت: پرواز هوایی قزاقستان - گرگان از نیاز های استان گلستان بوده که با پیگیری‌ها و جلسات متعدد توافق اولیه اجرایی انجام شد.

وی تاکید کرد: مقرر شد پس از این توافق اولیه، اتاق به همراه نماینده دولت اوایل سال در کشور قزاقستان حضور یافته و قرارداد نهایی امضاء گردد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان تصریح کرد: وجود مشترکات بین دو کشور و حضور بیش از 6 هزار قزاق در استان گلستان تمایل ارتباط با کشور قزاقستان را بیشتر کرده است.

بهرامی اظهار داشت: استان گلستان در بخش کشاورزی ظرفیت خوبی داشته و با توجه به احتیاج کشور قزاقستان به غذای تازه می توان تا بخش زیادی این نیاز را رفع کرد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: طی جلسه هیئت رییسه اتاق گرگان، مصوب گردید سال آینده در3 کشور قزاقستان ، روسیه و تاجیکستان نمایشگاه برگزار شود و قزاقستان نیز با توجه به وضعیت جوی در اوایل سال95 اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اتاق گرگان به عنوان نماینده بخش خصوصی و جهت حفظ پرواز گرگان – آکتا او تعهد می نماید 30 درصد ظرفیت پرواز هواپیمای 40 نفره را تا مدت یک ماه تامین کند.

عمروف آزادبک معاون مدیریت شرکت آلمات ایر قزاقستان نیز در این جلسه بیان کرد: آمادگی داریم پرواز خوبی را در اختیار گرگان – آکتا او قرار دهیم.

وی افزود: در چند سال گذشته در مسیرهای متعدد پروازهایی دایر کرده‌ایم که شاهد رونق در آن مناطق بوده‌ایم.

معاون مدیریت شرکت آلمات ایر قزاقستان اظهار داشت: پرواز مذکور برای ما با اهمیت بوده و بر این باور هستیم که هر چه زودتر این پرواز دایر شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار