دستگیری قاتل کمتر از 24 ساعت

شب گذشته در یک نزاع بین دو جوان در مقابل بازار قابوسیه خیابان ولی عصر (عج) گرگان یکی از طرفین درگیری با کارد به فرد مقابل خود ضرباتی وارد کرد که باوجود انتقال سریع مجروح به نزدیکترین مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

قتل در مقابل بازار قابوسیه خیابان ولی عصر (عج) گرگان

به گزارش گلستان24، شب گذشته در یک نزاع بین دو جوان در مقابل بازار قابوسیه خیابان ولی عصر (عج) گرگان یکی از طرفین درگیری با کارد به فرد مقابل خود ضرباتی وارد کرد که باوجود انتقال سریع مجروح به نزدیکترین مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

قتل در مقابل بازار قابوسیه

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از وصول گزارش تیمی از کارگاهان زبده و ورزیده پلیس آگاهی استان گلستانپرونده را تشکیل و کار شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ اکبری ادامه داد: پس از بررسی و انجام تحقیقات و مقدمات اولیه فرد ضارب شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر و هم اینک جهت تکمیل پرونده جنایی در اختیار پلیس آگاهی استان است.
رئیس پلیس آگاهی گلستان در خصوص علت درگیری و انگیزه وارد کردن ضربه به متوفی گفت: ضارب هم اکنون در حال بازجویی و پرونده در مراحل تکمیل است لذا اطلاعات بیشتر در این خصوص بعدا اعلام خواهد شد.

منبع: عدالت خواهان

ارسال نظر

آخرین اخبار