رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان از شناسایی و انهدام 46 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان خبر داد.

انهدام 46 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در گلستان

به گزارش گلستان24، در راستای اجرای گشت‎های هدفمند پلیسی و اقدامات کنترلی پلیس گلستان، ماموران ایست و بازرسی محور «تیل‎آباد» امروز به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات بدست آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود خودرو و راننده این کامیون، مشخص شد این کامیون دارای بار آجر بوده و از جنوب کشور بارگیری کرده و به سمت گلستان حرکت کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، قسمت بار کامیون مورد بازرسی قرار گرفت که ماموران موفق شدند در این عملیات، 135 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‎ای در قسمت بار این کامیون جاسازی شده بود را کشف کنند.

غربا تاکید کرد: در این عملیات کامیون ولوو توقیف شد و یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، با تشکیل پرونده، به همراه مستندات موجود، تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین به اقدامات شبانه‎روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اقدامات کارشناسی، تخصصی و نظارتی پلیس گلستان در طول یک سال گذشته باعث کسب موفقیت‎های روز افزون در این حوزه شده است.

انهدام 46 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در گلستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، پلیس گلستان موفق شده است در مجموع 46 باند تهیه و توزیع مواد مخدر را در سطح استان شناسایی و منهدم کند.

غربا اضافه کرد: حاصل این تلاش‎ها، کشف دو تن و 515 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 35 درصدی بوده‎ایم.

وی گفت: در این راستا 500 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان اظهار کرد: آمادگی پلیس گلستان برای برخورد با متخلفان، مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه بسیار بالا است و اقدامات شبانه‎روزی در دستور کار ماموران، کارآگاهان، کارشناسان و متخصصان پلیس‎های تخصصی قرار دارد.

غربا تاکید کرد: به طور حتم در کنار فعالیت‎های پلیس، همکاری و همراهی شهروندان یکی از اصول و امور بسیار مهم در موفقیت پلیس برای اجرای ماموریت‎ها است.

وی بیان کرد: شهروندان به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس محسوب می‎شوند و به طور قطع مشارکت مردم در گسترش نظم و امنیت در جامعه باعث ایجاد امنیت اجتماعی، اعتماد عمومی به پلیس و در نهایت آسایش در جامعه است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان خاطرنشان کرد: بهترین و موثرترین راه ارتباطی مردم با پلیس، خط تلفن 110 است که به صورت شبانه‎روزی آماده پاسخگویی به نیازهای پلیسی مردم و کسب اطلاعات و اخبار فعالیت افراد و گروه‎های متخلف در سطح جامعه است.

غربا تأکید کرد: همه آحاد جامعه در تولید و گسترش نظم و امنیت مسئولیت و نقش مهمی را بر عهده دارند و اگر هر فرد در جامعه نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کند، به طور قطع پلیس نیز به عنوان نهاد قانونی در برقراری نظم و امنیت در جامعه موفق‎تر خواهد بود.

وی در پایان ابراز کرد: پلیس گلستان معتقد است خادم مؤمن‎ترین و بهترین مردم دنیا است و بر این اساس، از کارآمدترین و زبده‎ترین نیروها و بهترین توان سخت‎افزاری و نرم‎افزاری استفاده خواهد کرد تا در استان احساس امنیت و نظم و انضباط عمومی مناسبی برخوردار باشد.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار