دو انتصاب جدید در میراث فرهنگی گلستان

مجید رمضانی فرد، به عنوان دبیر شورای پژوهشی و مشاور مدیر کل میراث فرهنگی گلستان و جعفر خاندوزی به عنوان سرپرست موزه صنایع دستی گرگان شدند.

دبیر شورای پژوهشی میراث فرهنگی گلستان و سرپرست موزه صنایع دستی گرگان منصوب شدند

به گزارش گلستان24،طی حکمی از سوی ابراهیم کریمی مدیر کل این دستگاه اجرایی، مجید رمضانی فرد به عنوان دبیر شورای پژوهشی و مشاور مدیر کل در امور پژوهشی اداره کل منصوب شد.

در حکم انتصاب وی آمده است: نظر به راه اندازی کمیته هماهنگی امور پژوهشگاه جنابعالی را به عنوان دبیر شورای پژوهش ومشاور اینجانب در امور پژوهشی اداره کل منصوب می نمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند سبحان ضمن هماهنگی لازم با اینجانب و با توجه به اساسنامه مربوطه نسبت به اثر گذاری آن کمیته در به ثمر رسیدن اهداف پژوهشی اداره کل درحوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، ضمن پیگیری امور پژوهشی در پژوهشگاه سازمان متبوع همت گمارده و درحوزه مسئولیت مربوطه به نحو احسن انجام وظیفه نمایید.

لازم به ذکر است، مجید رمضانی فرد پیش ا زاین به عنوان مدیر موزه صنایع دستی گرگان فعالیت داشته است.

جعفر خاندوزی سرپرست موزه صنایع دستی گرگان شد

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، طی حکمی از سوی ابراهیم کریمی مدیر کل این دستگاه اجرایی، جعفر خاندوزی به عنوان سرپرست موزه صنایع دستی گرگان منصوب شد.

در این حکم آمده است: ضمن آرزوی توفیق روز افزون نظر به داشتن سوابق لازم، جنابعالی را به عنوان سرپرست موزه صنایع دستی گرگان(خانه انیر لطیفی) منصوب می نمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند سبحان ضمن هماهنگی لازم با کارشناس مسئول محترم امور موزه های اداره کل، با توجه به شرح وظایف تعیین شده و برنامه های مناسب به منظور ارتقای سطح موزه مربوطه همت گمارده و درمسئولیت ابلاغ شده به نحواحسن انجام وظیفه نمایید.

لازم به ذکر است، پیش از این جعفر خاندوزی به عنوان دبیر شورای پژوهشی اداره کل فعالیت داشته است.

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار