ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه امروز برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با خودروی تیبا ۶ نفر را به کام مرک کشاند.

تصادف جان ۳قلوهای یک خانواده گلستانی که پس از ۱۰ سال صاحب فرزند شدند، را گرفت + تصاویر

 به گزارش گلستان 24، این تصادف در محور جاده «نو» گالیکش به گنبدکاووس در محدوده روستای حیدرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش روی‌داده است.

به گفته شاهدان عینی چهار نفر اعضا خانواده‌ای که پس از 10 سال انتظار برای بچه دار شدن خداوند حدود یک ماه قبل به آن‌ها نوزادان سه‌قلو عنایت کرده بود از بیمارستان بسکی گنبد به گالیکش در حرکت بودند که با خودروی پژو 405 که تک‌سرنشین در این محور در حرکت بوده تصادف می‌کنند.

در این تصادف سه‌قلوها و یکی از سرنشینان خانم و راننده پژو 405 در محل حادثه قبل از رسیدن نیروهای امدادی بدلیل جراحات وارده فوت‌شده اند که توسط هلال احمر گالیکش و آمبولانس شهرداری گالیکش به سردخانه منتقل‌شده‌اند.

راننده تیبا و یک سرنشی خانم این ماشین نیز به بیمارستان محمد رسوا الله کلاله منتقل‌شده‌اند که در این بیمارستان راننده تیبا نیز فوت‌شده است و سرنشین خانم این خودرو در حال حاضر در اتاق عمل هست. یکی دیگر از خانم‌های خودروی تیبا نیز توسط اورژانس گالیکش به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل و در حال حاضر در اتاق عمل این بیمارستان است.

گفتنی است در این حادثه 6 آمبولانس جمعیت هلال احمر گالیکش، اورژانس 115 گالیکش و آمبولانس شهرداری و ست نجات هلال احمر گالیکش حضور داشتند که پس از رهاسازی مصدومان و فوت‌شده‌ها آن‌ها را از محل حادثه منتقل کردند.

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

انتهای پیام/

منبع: نیلکوه

ارسال نظر

  • http://bek.blogfa.com/
    0

    http://bek.blogfa.com/

آخرین اخبار