مدیرکل هواشناسی گلستان از افزایش پنج تا هشت درجه ای دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت: کاهش محسوس دمای هوا و وزش نسبتا شدید باد برای روزهای پایانی هفته پیش بینی می شود.

افزایش ۸ درجه ای دما در گلستان/ آخر هفته دمای گلستان کاهش می یابد

به گزارش گلستان24،سیدمحمدرضا رضوی در رابطه با تغییرات الگوهای جوی در سطح استان گلستان گفت: روز سه شنبه آسمان بیشتر شهرهای استان صاف تا کمی ابری مشاهده می شود که در طول روز با افزایش پنج تا هشت درجه ای دما مواجه می شوند.

رضوی افزود: از اوایل شب در پی افزایش ابر احتمال رگبار خفیف پراکنده و در برخی مناطق وزش شدید باد پیش بینی می شود که این شرایط تا اواسط روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از اواسط روز چهارشنبه در پی کاهش ابر جو آرامی را برای استان پیش بینی می کنیم که این شرایط تا روز پنجشنبه ادامه دارد؛ اما از اواخر شب پنجشنبه مجددا برای مناطق کوهپایه ای و کوهستانی رگبار پراکنده را پیش بینی می کنیم.

مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش محسوس دمای هوا  با شیب ملایم خبر داد و گفت: روزهای جمعه و شنبه علاوه بر کاهش دما، وزش نسبتا شدید باد و بارش پراکنده باران را برای برخی از شهرهای استان پیش بینی می کنیم.

رضوی افزود: در حال حاضر اینچه برون با ۳۵ درجه سانتی گراد گرمترین شهر و استان بندرگز با ۳۱ درجه سانتی گراد سردترین شهر استان هستند.

وی تصریح کرد: دمای شهر گرگان در حال حاضر ۳۴ درجه ساتی گراد و آسمان غبارآلود است.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار