از فردا

مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: از فردا دوشنبه 11 خرداد به تدریج و به صورت موقت تغییر جریانات را در سطح زمین داریم، به طوری که در گرم‌ترین ساعت پنج تا شش درجه دمای هوا کاهش می‌یابد.

گلستان ۶ درجه خنک‎تر می‎شود

به گزارش گلستان 24، سیدمحمدرضا رضوی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: گرمای هوا در گلستان به واسطه استقرار الگوی تابستانه به وجود آمده که چند روزی است در این استان حاکمیت دارد.

وی تصریح کرد: روز گذشته دمای هوا در گلستان به اوج خود رسید و در گرم‌ترین ساعت گنبدکاووس با 47 درجه گرم‌ترین شهر استان بود، گرگان و اینچه‎برون گرمای 46 درجه را تجربه کردند.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان افزود: سایر شهرهای گلستان دمای هوای بین 43 تا 44 درجه داشتند، فقط دمای مراوه‎تپه در گرم‌ترین ساعت به 41 درجه رسید.

رضوی بیان داشت: امروز به نظر می‎رسد شرایط مانند روز گذشته باشد البته با کمی انحراف ممکن است یک درجه از روز گذشته شرایط استان گرم‌تر یا خنک‎تر باشد.

وی گفت: برای صبح فردا دوشنبه 11 خرداد به تدریج و به صورت موقت تغییر جریانات را در سطح زمین داریم، کمی هوای خنک و مرطوب به واسطه نفوذ دامنه پرفشار به استان منطقه ما را فرامی‎گیرد و باعث می‎شود هم‎استانی‎ها روز نسبتا خنک‎تری را تجربه کنند به طوری که در گرم‌ترین ساعت پنج تا شش درجه دمای هوا خنک‎تر می‎شود.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: از روز سه‎شنبه تا اواخر هفته الگوی تابستانه در سطح استان برقرار است ولی بعید به نظر می‎رسد که دمای هوای استان گلستان به مرز 45 درجه برسد.

رضوی بیان داشت: به لحاظ بارش فقط بعد از ظهر و شب طی امروز و فردا در ارتفاعات جنوب غرب استان گلستان احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده وجود دارد.

وی گفت: امروز در خنک‎ترین ساعت صبح شهرستان‎های گرگان و کلاله با 22 درجه سانتی‌گراد خنک‎ترین شهرهای گلستان بودند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    ما که با توجه به رطوبت و گرمی هوا آبپز شدیم

آخرین اخبار