محمدصادق اسماعیل زاده دادستان شهرستان کردکوی از دستگیری قاتل فردی که در روستای سرکلاته خرابشهر کردکوی کشته شده بود، خبر داد.

قاتل مرد ۵۷ ساله سرکلاته خرابشهر دستگیر شد/ تیراندازی با انگیزه رویت حیوانی در دل شب

به گزارش گلستان24، محمدصادق اسماعیل زاده دادستان شهرستان کردکوی از دستگیری قاتل فردی که در روستای سرکلاته خرابشهر کردکوی کشته شده بود، خبر داد.

اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سوی شخصی بنام (ت – ل) واقع در روستای سرکلاته خرابشهر و اینکه شخص تیرخورده در بدو امر به شدت مجروح و بعدا مشارالیه به علت شدت صدمات و جراحات وارده و میسور نشدن مداوار فوت نموده بود موضوع از سوی این دادستانی به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: طی انجام بررسی های فنی و تحقیقات مقدماتی لازم و باتوجه به اینکه محل وقوع جرم در زمین زراعی احدی از مالکین که ساکن روستای سرکلاته خرابشهر بود و از طرفی مالک زمین دارای یک قبضه سلاح شکاری نیز بوده نامبرده به همراه سلاح که دارای مجوز هم بوده بعد از شناسایی طی دستورات لازم به پلیس آگاهی و به دایره آگاهی انتقال داده شد.

تیراندازی به انگیزه رویت حیوانی در آن وقت شب

این مقام قضایی اظهار داشت: متهم در بدو امر موضوع را انکار و از وقوع اتفاق واقع شده اظهار بی اطلاعی کرده که در نهایت بعد از انجام تحقیقات مقدماتی لازم پیرامون موضوع و رویت قرائن و امارات کافی و اینکه فشنگ مکشوفه از محل قتل با اسلحه شکاری وی به نوعی تطبیق هم داشته به تیراندازی به سوی آن شخص به انگیزه اینکه حیوانی را در آن وقت شب رویت نموده بود اعتراف و سپس بعد از تفهیم اتهام لازم پیرامون وقوع جرم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان گردیده است.

دادستان شهرستان کردکوی در خاتمه گفت: پرونده موردنظر درحال رسیدگی و تحقیقات تکمیلی پیرامون موضوع می باشد.

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار