باپایان یافتن آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم نمونه دولتی در روز گذشته ، اعلام نتایج تیزهوشان به معضلی برای خانواده های گلستانی تبدیل شده است.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان و سردرگمی خانواده های گلستانی+سند

به گزارش گلستان24،این روزها بازار داغ اعلام نتایج در سایت ها و کانال های شبکه های اجتماعی داغ داغ شده است و هر یک زمانی را برای آن اعلام می کنند.

با توجه به استفاده شبکه های اجتماعی و اطلاع از اخبار در کمترین زمان ممکن و در زمانی که بسیاری از خانواده ها برای اعلام نتایج فرزندان خود دچار اضطراب هستند عده ای سودجو برای افزایش مخاطب ودر آمد دست به  انتشار اخبار غیر واقعی می زنند.

این درحالی است که عده ای زمان اعلام نتایج را بلافاصله بعد از آزمون نمونه دولتی اعلام می کردند؛ از این رو با هجوم مراجعات  به سایت سامانه دانش آموزی  سنجش، این سایت ها در فاصله های زمانی دار اختلال می شده است.(سال گذشته نیز سامانه اعلام نتایج با مشکل مواجه بود).

 saytesanad

برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

هرچند سایت سامانه دانش آموزی  زمان اعلام نتایج را هفته اول تیرماه اعلام کرده بود اما در کانال های رسمی استعدادهای درخشان و برخی آموزشگاه ها 4 و 12 تیرماه  بیان شده بود.

محمدرضا طبسی کارشناس مسئول فن آوری سنجش و امتحانات آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست، اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در زمان های اعلام شده را شایعه خواند و گفت: تنها مرجع رسمی اعلام نتایج  آموزش و پرورش  و سازمان ملی استعدادهای درخشان است.

وی افزود: به دلیل اینکه آزمون امسال به صورت کشوری برگزارشد، اعلام نتایج آن نیز کشوری خواهد بود و به محض اعلام از سوی مرجع رسمی، استان ها نیز اعلام می کنند.

این مقام مسئول بدون اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، اذعان کرد: این آزمون به صورت استانی برگزارشده  و در اسرع وقت در استان تصحیح  وبه زودی  با اعلام وزارت از طریق آموزش و پرورش استان گلستان  به شهرستان ها  اعلام می شود.

به گفته طبسی؛ اعلام نتایج آزمون ها در فاصله کمی از یکدیگر خواهد بود.

کارشناس مسئول فن آوری سنجش و امتحانات آموزش و پرورش گلستان در پایان آدرس سایت های رسمی اعلام نتایج را http://sanad.medu.ir/  ، http://sanaad.medu.ir/  و http://azmoon.medu.ir/اعلام کرد.

براساس این گزارش، آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم  استعدادهای درخشان استان گلستان،  23 و 24  اردیبهشت همزمان با سراسر کشور با حضورقریب به 4 هزار دانش‌آموز واجد شرایط پایه ششم و نهم برگزار شد.

منبع:کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار