فرمانده انتظامی مینودشت:

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت گفت: اختلاف حساب بین دو نفر باعث درگیری و سپس کشته شدن یکی از افراد شد.

اختلاف حساب منجر به قتل در مینودشت شد

به گزارش گلستان24،سرهنگ سید داود حسینی اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۲۱ دقیقه ۶ تیرماه طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور یک مقتول چاقو خورده در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت، مأمورین جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل‌آمده مشخص شد که مقتول یک مرد ۳۰ ساله است که از ناحیه سینه، دست، بازو و کمر مورد جراحت و ضربات متعدد چاقو قرارگرفته و در بیمارستان در حال مداوا است.

او با بیان اینکه تحقیقات این موضوع با تشکیل پرونده ادامه پیدا کرد، افزود: شدت جراحات به اندازه‌ای زیاد بود که تلاش پزشکان برای احیای او بی‌نتیجه ماند و فرد مقتول جان خود را از دست داد. توسط فرماندهی انتظامی شهرستان مینودشت تیمی متشکل از افراد انتظامی و اطلاعاتی برای پیگیری هر چه سریع‌تر این موضوع تشکیل و به صحنه قتل اعزام شد.

حسینی تصریح کرد: درصحنه جرم یک تبرخون آلود کشف شد و پس از آن نیز قاتل ۱۹ ساله نیز شناسایی شد. قاتل پس از دستگیری و با قرار گرفتن در برابر مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ سید داود حسینی گفت: قاتل در بازجویی اعلام کرد که با فرد مقتول اختلاف حساب داشته است و برای بازپس‌گیری پول خود با یکی از دوستانش به سراغ مقتول رفته و با او درگیر شده است. قاتل با استفاده از تبر مقتول و دوست قاتل نیز با استفاده از چاقو ضرباتی را به مقتول وارد کردند که باعث کشته شدن او شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت در پایان گفت: دو متهم پس از واردکردن ضربات متعدد تبر و چاقو به مقتول از صحنه جرم فرار کردند اما توسط مأمورین پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند. دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار