معاون استاندار گلستان:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان گفت: طرح کی نفع با همکاری اداره پست برای تحقق دولت الکترونیک در استان گلستان اجرا می‌شود.

طرح "کی نفع" در استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان24،محمود ربیعی صبح امروز در چهارمین جلسه کارگروه دولت الکتروینک اظهار داشت: برای یافتن اطلاعات مورد نیاز مکان‌ها و نقاط شهرستان‌های استان، این طرح با کمک پست و شهرداران شهرهای مختلف اجرا می‌شود تا این اطلاعات در سیستم دولت الکترونیک استان ثبت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان تصریح کرد: برای فراگیر شدن این طرح در هفته دولت کارگاه‌های یک روزه در استان تشکیل می‌شود.

وی افزود: تقویت و همت برای ایجاد دولت الکترونیک در شبکه اداری کشور و تسریع در خدمات‌رسانی به مردم از اهداف اجرای این طرح است.

ربیعی همچنین از تشویق سازمان‌های موفق در امر دولت الکترونیک  و تلاش برای پیوستن همه سازمان تا پایان سال به دولت الکترونیک در استان گلستان خبر داد.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات استان گلستان هم در این جلسه گفت: همه خدمات در برنامه ششم  باید الکترونیک شود و با توجه به اینکه مبحث دولت الکترونیک، مبحث نوینی است و فرهنگ‌سازی و زیرساخت آن نیاز است.

حسین مومنی افزود: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان هم با آن هماهنگ شوند و در این راستا زیر ساخت‌های ارتباطی بین دستگاه‌ها اجرای در شبکه اینترنت ملی فراهم شده است.

وی افزود:  با وجود نقشه راه و تهیه برش استانی آن، ما در بخش فرهنگ‌سازی دستگاه‌های اجرایی پیشرفت صددرصد نرسیده‌ایم و براساس برنامه ششم توسعه صددرصد خدمات دستگاه‌های اجرایی دولت باید الکترونیک شود تا در ارئه خدمات به مردم گام بلندی برداشته شود و به این ترتیب فساد اداری کمتر و فرایند انجام کارها کوتاه‌تر و نظارت مدیران بیشتر می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات استان گلستان تصریح کرد: دولت الکترونیک در راستای شفاف‌سازی و افزایش کارایی بدنه دولت وهمکاری دستگاه‌ها با مردم و با هم در حال انجام است و  با حمایت‌های منابع مالی گام بلندی در رسیدن به دولت الکترونیک و دولت همراه شکل می‌گیرد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار