طلاب و روحانیون و انصار حزب ا… گلستان در حمایت از عملکرد انقلابی دادستان استان گلستان بیانیه ای مشترکی را صادر نمودند .

حمایت طلاب و روحانیون و انصار حزب ا… گلستان از عملکرد دادستان ولایی گرگان

به گزارش گلستان 24، طلاب و روحانیون و انصار حزب ا… گلستان در حمایت از عملکرد انقلابی دادستان استان گلستان بیانیه ای مشترکی را  صادر نمودند  که متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: کار مبارزه با فساد را چه در دولت و چه در قوه قضاییه به افراد مطمئن و برخوردار از سلامت و امانت بسپارید. دستی که می‌خواهد با ناپاکی در بیفتد باید خود پاک باشد، و کسانی که می‌خواهند در راه اصلاح عمل کنند باید خود برخوردار از صلاح باشند.

الحمدالله با انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حقی به عنوان دادستان استان گلستان تحول چشمگیری در امر مبارزه جدی با مبارزه با فساد اداری، زمینخواری، ساخت و سازهای غیر قانونی در مناطق خوش آب و هوا ، علی الخصوص در منطقه زیارت گرگان و همچنین اجرایی نمودن مصوبه مجلس در پلمپ نمودن قلیان سراها صورت گرفت که باعث دلخوشی خانواده ها و امیدواری امت حزب ا… گردید.

طلاب و روحانیون و انصار حزب ا… گلستان ضمن حمایت از عملکرد انقلابی دادستان مرکز استان اینک خواستار تداوم این مبارزه می باشم و از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور به دلیل این انتصاب شایسته تقدیر و تشکر می نماییم.

انصار حزب ا… گلستان       طلاب و روحانیون گلستان

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار