روایت شورای شهر مینودشت در کما !

گویا قرار نیست که جلسه شورای شهر مینودشت به منظور انتخاب هیئت رئیسه سال آخر این شورا به این زودی برگزار شود.

 لابی گری برای کسب کرسی ریاست ادامه دارد

به گزارش گلستان24،پس از جلسه 13 شهریور و انتخاب «ایوب هلاکو» با 3 رای به عنوان رئیس، «علیرضا نریمانی» رئیس فعلی شورای شهر مینودشت به استناد ماده 15 قانون شوراها تایید این انتخابات را مشروط به تایید کمیته انطباق فرمانداری مینودشت دانست.

این در حالی بود که پیش از آغاز جلسه رای گیری در پاسخ به سوال خبرنگار «مینوخبر» مبنی بر این که در شرایطی که اگر نفر اول 3 رای کسب نماید، چه خواهد شد؟ عنوان شد که قانون در این زمینه به صورت شفاف بیان نشده و هر نامزدی حتی اگر 3 رای بیاورد به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد.

به هر حال مصوبه انتخابات هیئت رئیسه به کمیته انطباق ارسال شد و این کمیته رای به برگزاری مجدد انتخابات هیئت رئیسه داد.

البته تصور می شد به دلیل آن که نایب رئیس و 2 منشی شورا با اکثریت قاطع انتخاب شدند تنها همان انتخابات ریاست مجدد برگزار شود که طبق گفته «اکبر شعبانی» عضو کمیته انطباق فرمانداری به دلیل این که نتیجه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر مینودشت در یک بند نگاشته شده بود این کمیته رای به برگزاری مجدد انتخابات هیئت رئیسه داد.

پس از اعلام نظر کمیته انطباق، قرار بود انتخابات مجدد ساعت 15 روز چهارشنبه 17 شهریور برگزار شود که بنا به دلایل نامعلومی در ساعت های انتهای به زمان انتخابات به ناگاه لغو شد و دلیلی هم برای آن عنوان نشد و تاریخی هم برای برگزاری جلسه مذکور اعلام نشد.

چیزی که تصور می شود این است که 4 عضو شورای شهر مینودشت که از قضا 2 نفر از آنان _ نرگس آسمانی و ایوب ساسانی_ به دنبال ریاست هستند به شدت در حال لابی گری برای کسب 2 رای دیگر هستند تا ریاست سال انتهایی شورا را از آن خود نمایند.

«ایوب هلاکو» هم در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص کاندیداتوری در جلسه بعدی شورای شهر نیز گفت: اگر اعضا بر روی شخصی به وحدت برسند جهت پیشبرد امور شورا کاندیدا نخواهم شد مگر این که از سوی دوستان تکلیف شود.

به هر حال به اعضای شورای شهر مینودشت به نمایندگی از مردم مینودشت یاداور می شویم که اگر نیت خدمت است که می شود در هر پست و مقامی خدمت خالصانه کرد و به دنبال رزومه سازی برای خود نباشند.

چشم برهم زدنی سال آخر خدمت هم فرا خواهد رسید و آن گاه باید در قبال مردمی که با هزاران امید و آرزو به آنان اعتماد کردند، پاسخگو باشند.

منبع:مینوخبر

ارسال نظر

آخرین اخبار