حاشیه های پارلمان محلی :

جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر گرگان که با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه که قرار بود امروز برگزار شود به دلیل حد نصاب نرسیدن تعداد اعضاء لغو گردید .

لغو دوباره جلسه انتخاب هئیت رئیسه شورای شهر گرگان / از بالای درخت افتادن برادر یکی از اعضا تا ملغی شدن کمیسیون ها و هیئت رئیسه !

 به گزارش گلستان 24، آخرین خبرها از انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر گرگان به این شرح است :

هئیت رئیسه شورای شهر گرگان

* روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه فوق العاده شورای شهر گرگان با موضوع انتخابات هیئت رئیسه ، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا به خاطر غیبت برخی اعضا لغو شد .

* ربیعی رئیس سابق شورای شهر گرگان ، در ساعات پایانی مسئولیتش دعوت نامه برگزاری جلسه بعدی شورا را صادر نموده و بنا می شود جلسه انتخاب هیئت رئیسه جدید در روز شنبه 14 شهریور ساعت 17 برگزار شود .

* پس پایان وقت اداری روز پنجشنبه 12 شهریور ، هیئت رئیسه سنی مسئولیت برگزاری جلسات بعدی شورا را بر عهده گرفت .

* از صبح امروز همه فعالین اجتماعی سیاسی شهر گرگان منتظر برگزاری جلسه انتخابات هیئت رئیسه بوده تا تکلیف تیم مدیریتی سال سوم شورا مشخص شود .

* در جلسه امروز شورا محمدرضا سبطی و فائزه عبداللهی حضور نخواهند داشت و انتخابات هیئت رئیسه با 11 رای صورت می گیرد .

* سید کمال محب الحسینی به عنوان نماینده فرماندار در صحن شورای شهر حضور یافت .

* تا ساعت 17:30 : تعداد 8 نفر از اعضا در جلسه حضور یافته اند و 3 نفر از اعضاء غیبت دارند:

     حاضرین در جلسه عبارتند از : کلاتی ، ربیعی ، نورا ، قدس مفیدی ، کبیر ، پایین محلی ، فدوی و پزشکپور .

     غایبن جلسه عبارتند از : جرجانی ، گرزین ، یوسفی .

* ساعت 17:35 ، ربیعی جلسه را ترک کرد و از محل شورا خارج شد .

* ساعت 17:40 ، جلسه لغو شد .

* ساعت 17:45 دقیقه صفر پایین محلی به عنوان اولین عضو شورا به میان خبرنگاران در راهروشورای شهر گرگان آمد و به سوالات بیشمار آنان پاسخ گفت .

* پایین محلی از نیامدن برخی اعضای شورا بشدت گلایه کرد و آن را عدم تمکین در برابر نمایندگان مردم دانست و حتی عنوان کد که این افراد که به حامیان شهردار مشهورند اصلا طرفدار شهردار نیستند .

* ساعت 18:00 سید کمال محب حسینی نماینده فرماندار نیز به دلیل نیامدن سه عضو شورا و ترک جلسه توسط ربیعی ختم جلسه را اعلام کرد .

* ساعت 18:05 دقیقه ابراهیم جرجانی یکی از اعضای شورا  با حالتی شتابزده وارد صحن شد و در میان خبرنگاران علت نیامدن خود را حادثه ای که برای برادرش بوجود آمد عنوان کرد. گویا برادر ابراهیم جرجانی که 50 سال دارد برای چیدن گردو بالای درخت می رود که بعد از افتادن از روی درخت و آسیب دیدگی شدید از ناحیه کمر به بیماستان 5 آذر منتقل می شود .

* 18:20 دقیقه خبرنگاران به سالن جلسات شورا می روند که همه اعضا در اتاق پزشکپور جمع شدند و مشغول بررسی امور هستند . فقط قدس مفیدی به سوالات تعدادی از خبرنگاران پاسخ داد و بقیه سوالات خبرنگاران به علت نیامدن سایر اعضا به وقتی دیگر موکول شد.

* همچنین عنوان شد که تمام کمیسیون های شورای شهر ملغی شدند و از روز پنجشنبه دیگر هیچ فعالیتی در شورا تحت عنوان هیئت رئیسه و کمیسیون صورت نمی گیرد.

بدین ترتیب برای دومین بار جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر گرگان ظرف 3 روز لغو گردید . جلسه قبلی نیز که بنا بود در روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شود به دلیل عدم حضور و به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شده بود .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار