لحظه‌ای عصبانیت و عدم توانایی در کنترل خشم باعث مرگ راننده جوانی در آزادشهر شد.

راز قتل مرد 35 ساله آزادشهری فاش شد+جزییات

ساعت 9 صبح چهارم شهریور ماه جاری زنگ پلیس 110 گلستان به صدا درآمد و شهروندی پشت خط به کاربر پلیس 110 گفت: خودروی سمند مشکوک و آغشته به خون در کیلومتر سه محور آزادشهر به مینودشت به صورت بدون صاحب رها شده است.

به گزارش گلستان24، بلافاصله نزدیک‌ترین تیم گشت پلیس 110 به محل اعزام شده و ماموران پس از حضور در محل و بازرسی اولیه خودرو متوجه آثار خون بر روی گلگیر عقب این خودروی سمند شدند.

با توجه به باز بودن درب‌های خودرو، ماموران موفق شدند صندوق عقب خودرو را باز کنند که ماموران پیکر آغشته به خون مردی 35 ساله را کشف کردند که هیچگونه علائم حیاتی نداشت و این مرد جان خود را از دست داده بود.

به سرعت ماموران پلیس آگاهی شهرستان و بازپرس ویژه قتل شهرستان آزادشهر در محل حاضر شده و پس از اثربرداری و ثبت وضعیت کشف جسد، پیکر این مرد 35 ساله برای انجام آزمایش و تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی و انجام معاینات پزشکی بر روی جسد اعلام کرد که علت مرگ این مرد، اصابت جسم سخت به ناحیه پشت سر بوده است.

در این راستا یک تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان مینودشت، بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد و تحقیقات گسترده برای کشف حقیقت آغاز شد.

در تحقیقات نخست کارآگاهان مشخص شد که مقتول راننده یکی از موسسات کرایه اتومبیل(آژانس) در شهرستان گنبدکاووس است که در آخرین سرویس کاری، یکی از شهروندان را در این شهرستان به مقصد یکی از روستاهای شهرستان آزادشهر جابه‌جا کرده است.

دستگیری باجناق پدر زن قاتل به جرم قتل

بلافاصله پلیس این شهروند گنبدی را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کرد که کارآگاهان پس از بررسی نکات ارائه شده این شهروند و انجام تحقیقات مختلف، به این نتیجه رسیدند که این شهروند گنبدی نقشی در قتل راننده آژانس نداشته است.

تحقیقات گسترده پلیس ادامه داشت تا آنکه کارآگاهان در تحقیقات میدانی متوجه شدند یکی از بستگان همسر مقتول در همان روستا قرار دارد و مدتی است که ارتباط زیادی باهم ندارند اما یکی از اهالی آن روستا، خودروی مقتول را در حوالی منزل فرد مورد نظر مشاهده کرده‌ است.

تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر در حالی انجام می‌شد که تمرکز افسر این پرونده بر رفتار این فرد بیشتر شد.

هرچند که کارآگاهان سرنخ‌هایی را از وجود ردپای این مرد 37 ساله (اقوام مقتول ساکن در یکی از روستاهای آزادشهر) در این پرونده پیدا کردند اما آنقدر محکم و محکمه‌پسند نبود که بتوانند ارتکاب به این قتل را اثبات کنند.

با هماهنگی مرجع قضایی تحقیقات از این فرد ادامه داشت که در مراحل مختلف تحقیق، این فرد دچار تناقض‌گویی‌های شدیدی شد که همین امر باعث شد که کارآگاهان مطمئن شوند این فرد نقش مهمی در این پرونده جنایی دارد.

با دستور قضایی این فرد روز گذشته دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر منتقل شد که پس از ساعت‌ها تحقیق و مصاحبه با متهم، این فرد به قتل این راننده 35 ساله اعتراف کرد.

لحظه‌ای خشم و قتل مرد جوان

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در خصوص این پرونده اظهار کرد: متهم که باجناق پدرخانم مقتول است، در اظهارات خود بیان کرده که روز حادثه، مقتول را در روستا دیده و وی را برای استراحت و صرف چای به منزلش دعوت کرده است.

محمدرضا اصلانی اضافه کرد: به گفته متهم، مشاجره لفظی بین این دو انجام شده که متهم در لحظه‌ای خشم و عصبانیت ضربه‌ای را با دست به مقتول وارد کرده و مقتول پس از آنکه تعادلش را از دست داده به زمین افتاد و پشت سرش به دیوار برخورد کرده است.

وی تاکید کرد: متهم در اعترافاتش تاکید داشته که پس از آنکه متوجه شد مقتول هیچ‌گونه علائم حیاتی ندارد، وی را داخل صندوق عقب ماشین مقتول انداخته و وی را در محل کشف جسد رها کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: یک نفر دیگر در ارتباط با این پرونده نیز دستگیر شده که این فرد، خواهر خانم ناتنی متهم ردیف اول است که متهم پس از ارتکاب به این جرم موضوع را با این خانم در میان گذاشته و وی نیز آلات و نشانه‌های وقوع جرم را مخفی کرده و به پلیس ارائه نداده و در این مدت نیز موضوع را از پلیس پنهان کرده است.

اصلانی در پایان ابراز کرد: تحقیقات تکمیلی برای صحت گفته‌های متهم ردیف اول و زوایای دیگر احتمالی همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل شدن پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار