مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه هیچ گونه لغوی برای برگزاری کنسرت در گرگان داده نشده، گفت: دستگاه‌های دولتی، کنسرت امروز زانیار خسروی در گرگان را لغو نکرده است.

اداره کل ارشاد گلستان کنسرت زانیار خسروی در گرگان را لغو نکرده است

به گزارش گلستان24،قرار بود عصر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی کنسرت زانیار خسروی برگزار شود و تبلیغات محیطی این مراسم نیز انجام شده بود اما زانیار خسروی در صفحه ایسنتاگرام خود نوشت: با تمام شور و اشتیاقى که براى دیدن شما گرگانیهاى عزیز داشتم باید بگم که به من اعلام کردن که این اجرا کنسل شده است.

خسروی با اشاره به اینکه خودم هم هنوز نمیدونم علت آن چیست، افزود: تنها میتونم بگم خیلى ناراحتم و با اینکه ما هیچ نقشى در کنسل شدن نداشتیم، بازم من ازتون عذر میخوام.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: ما برگزاری هیچ کنسرتی را کنسل نکرده‌ایم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ مجوزی را لغو نکرده است و فرمانداری، شورای تامین و استانداری نیز تاکید بر برگزاری کنسرت دارند.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت افزود: دستگاه دولتی هیچ لغوی انجام نداده و اتفاقا اصرار بر برگزاری دارد اما خود بخش خصوصی و برگزارکنندگان، این مراسم را لغو کردند.

وی درباره اعتراض‌های انجام شده به برگزاری کنسرت در هفته دفاع مقدس و در آستانه ماه محرم اظهار کرد: هفته دفاع مقدس را باید جشن گرفت و برگزاری کنسرت هیچ منافاتی را این هفته ندارد و قرار نیست در هفته دفاع مقدس عزاداری کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: در دفاع مقدس که توانستیم از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و نگذاشتیم یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد و این پیروزی است و باید جشن گرفت و به همین علت هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گوییم.

حجت الاسلام فضیلت با اشاره به اینکه مجوز این کنسرت لغو نشده و مسئولان آن همچنان می‌توانند برگزار کنند، اظهار کرد: این اعتراض‌ها هیچ جنبه قانونی نداشته و هیچ تاثیری در برگزار نشدن این کنسرت نداشته است.

وی گفت: هم اکنون توسط دیگر دستگاه های اجرائی مانند شهرداری نیز هر شب مراسم جشن و جنگ شادی در ناهارخوران گرگان برگزار میشود و مغایرتی وجود ندارد و تا ماه محرم نیز فاصله داریم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار