فرماندار آزاد شهر از انفجار کپسول ال پی جی در روستای «وطن» خبر داد و گفت: در جریان این حادثه یک کودک یک و نیم ساله آسیب و ۸۰ درصد به منزل مسکونی خسارت وارد شده است.

انفجار کپسول گاز دریک از روستاهای گلستان باعث تخریب یک واحد مسکونی شد

به گزارش گلستان24، حبیب شفائی در رابطه با انفجار رخ داده در یکی از منازل مسکونی در روستای «وطن» از توابع شهرستان آزادشهر گفت: عصر امروز (دوشنبه) حادثه انفجار کپسول ال پی جی در روستای وطن منجر به خسارت و تخریب ۷۰ الی ۸۰ درصدی منزل یکی از ساکنان این روستا شده است.

وی ادامه داد: این منزل مسکونی که یک طبقه و متراژی حدود ۹۰ الی ۱۰۰ متر داشته به دلیل قرار گرفتن کپسول حاوی گاز آل پی جی در کنار بخاری و نشتی کپسول باعث رخ دادن انفجار می‌شود و خسارتی معادل ۱۵ الی ۲۰ میلیون را به ساختمان تحمیل می‌کند.

فرماندار آزادشهر گفت: در جریان این حادثه مهیب که منجر به کنده شدن در و پنجره‌های خانه شده است یک کودک یک و نیم ساله نزدیک بخاری بوده و دچار حادثه شده که به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفته است.

شفائی افزود: روستای وطن در جاده شاهرود و رو به روی معادن زغال سنگ واقع شده و از آنجایی که این روستا از نعمت گاز رسانی محروم است مردم باید به توصیه‌های شرکت گاز توجه کنند و از استفاده کپسول‌هایی که دارای نشتی هستند نیز پرهیز کنند.

وی در رابطه با برنامه گازرسانی به این روستا گفت: گازرسانی به این روستا در دستور کار قرار گرفته است و باید بودجه لازم برای آن تخصیص یابد.

شفائی در پایان از تمامی مردمی که از گاز ال پی جی استفاده می‌کنند خواست تا نسبت به استفاده از این کپسول‌ها نهایت دقت را به خرج دهند.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار