فریبا کوثری، بازیگر مشهور ایرانی بعد از پایان فیلمبرداری جدیدترین سریالش در گرگان پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

توصیه اینستاگرامی بازیگر زن مشهور موقع خروج از گرگان

به گزارش گلستان24،فریبا کوثری، بازیگر مشهور ایرانی که این روزها همه شبه هنرنمایی وی را در سریال مختارنامه از تلویزیون می بینیم، بعد از پایان فیلمبرداری سریال جدیدش با نام «بازگشت» که در گرگان تصویربرداری شد، پستی را در اسنیتاگرام به اشتراک گذاشت و در آن از دیگر بازیگران خواست که حتما به شهر زیبای گرگان سفر کنند.

وی در این پست با بیان اینکه: "پایان سریال بازگشت" و بازگشت به خانه بعد از 2 ماه؛ آورده است: از همه مردمان مهربان و مهمان نواز شهر زیبای گرگان تشکر می کنم و برایشان سلامتی و سربلندی از خداوند خواهانم، به همه همکاران خوبم در این پروژه خسته نباشید میگم، توصیه می کنم این شهر زیبا را حتما بببینید.

سریال بازگشت مهمان سریال 13 قسمتی کاری از حسین عامری و با محوریت اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان است که در گرگان و با حضور چهره هایی همچون حسن پور شیرازی، قاسم زارع، مجید مشیری، فریبا کوثری و حسین عابدینی فیلمبرداری شد.
این مجموعه که هنوز مشخص نیست از کدام شبکه تلویزیون پخش می شود موضوعی اجتماعی خانوادگی دارد که فیلمنامه آن با سرپرستی حسین عامری، همکاری رضا بهشتی و طرح اولیه مرجان اشرفی زاده نوشته شده است.


bazgasht

منبع:پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار