حال ابوالفضل کوچولو خوب است ؛

نوزاد سه ماهه گرگانی که حدود 10 روز در کما بود با تلاش پرسنل بیمارستان طالقانی گرگان به هوش آمد .

با تلاش پرسنل بیمارستان طالقانی گرگان نوزاد سه ماهه گرگانی از کما نجات یافت/ ورود ابوالفضل به بخش عادی

به گزارش گلستان24، مادر ابوالفضل نوری نوزاد سه ماهه در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن تایید به هوش آمدن فرزندش گفت: دو سه روزی است که حال فرزندش بهتر شده است .

وی افزود: قرار بود امروز ابوالفضل را از مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل کنند و رسیدگی ها در این بخش انجام شود اما هنوز این امر اتفاق نیفتاده است .

18 مهرماه بود که تحویل اشتباهی دارو از داروخانه مقابل درب اصلی بیمارستان طالقانی گرگان به یک خانواده باعث شد تا فرزند سه ماهه آنها دچار تشنج شده و به کما برود . در پی آن این کودک 9 روز در کما بسر برد و کسی پاسخگوی آنها نبود .

تا اینکه پدر این کودک روز چهارشنبه 28 مهرماه در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن رسانه ای کردن این موضوع ، خواستار پیگیری بیشتر مسئولان مربوطه شد.

بعد از انتشار این خبر ، رسیدگی های بیمارستان طالقانی نیز بیشتر شد و با تزریق داروهای خاص و تلاش پرسنل ، ابوالفضل از کما بیرون آمد و در حال حاضر حال عمومی اش رضایت بخش است .

جا دارد از تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و پرسنل بیمارستان طالقانی گرگان در بهبودی حال این نوزاد سه ماهه و  بازگشت شادی به کانون گرم خانواده نوری تقدیر و قدردانی شود.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار