به علت اتصالی سیستم برق‌رسانی؛

خودروی «ال 90 » به علت اتصالی سیستم برق‌رسانی در شهرستان گالیکش در آتش سوخت.

«ال 90» خانواده گنبدی در آتش سوخت / آتش‌نشانی راننده نداشت به محل اعزام شود ! + تصاویر

به گزارش گلستان24 به نقل از نیلکوه، خودرو چهار نفر از اعضای خانواده گنبدی که از مشهد مقدس به شهرستان گنبد درحرکت بودند در محدوده روستای بش اویلی در آتش سوخت.

این خانواده گنبدی حدود ساعت 21 و 10 دقیقه در محدوده روستای بش اویلی متوجه می‌شوند که از پشت چراغ‌های کیلومتر و آمپر خودرو دود بیرون می‌آید. راننده بلافاصله خودرو را متوقف و سرنشینان از آن خارج می‌شوند.

مدتی پس از خارج شدن سرنشینان؛ شعله‌های آتش در ماشین زبانه کشیده و با نزدیک شدن به باک خودرو شعله‌ورتر و منفجر می‌شود.

توسط اهالی روستای بش اویلی، مسافرین و سرنشینان خودرو نیروهای امدادی به محل فراخوانده می‌شوند اما دراین‌بین آتش‌نشانی روستای «آق قمیش» از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش درحالی‌که یک سال است که ماشین آتش‌نشانی در اختیار دارد عنوان می‌کند راننده نداریم تا به محل اعزام شویم!!!

با گذشته زمانی از شروع آتش‌سوزی و درپی عدم شرکت آتش نشانی آق قمیش برای امداد رسانی، آتش‌نشانی شهر گالیکش به محل فراخوانده می‌شود اما به دلیل بعد مسافت آتش‌نشانی وقتی به محل می‌رسد که شعله‌ها خودرو را سوزانده و خاموش شده بودند.

خوشبختانه سرنشینان خودرو در این حادثه دچار مصدومیت نشدند و تنها خانم مسنی که دچار شک و استرس شده بود به علت افت فشار و بی‌حالی به‌طور سرپایی درمان شد.

nilkooh1888 1

nilkooh1888 1

nilkooh1888 1

nilkooh1888 1

nilkooh1888 9

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار