رئیس بسیج رسانه گلستان:

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت :مسئولان، روحانیون و دادستان مرکز استان باید به موضوع هتاکی به مقدسات در تریبون آزاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ورود کنند.

دادستان به هتاکی‎های ‌‌تریبون آزاد دانشگاه گرگان ورود پیدا کند

به گزارش گلستان24، علی محمد جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران، درباره حواشی و اتفاقات تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: تریبون آزاد دانشجویی برای رفع ابهامات و شبهه‌زدایی‌ها و تببین مسائل نظام و انقلاب برپا می‌شود تا سبب پختگی وروشنگری در بین دانشگاهیان شود.

دادستان به هتاکی‎های ‌‌تریبون آزاد دانشگاه گرگان ورود پیدا کند

وی تصریح کرد: این تریبون نباید وسیله سوء استفاده برخی از افراد شود که برخی با هزینه‌های انقلاب به همه ارزش‌های انقلاب هتاکی کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد: این حرکت با مدیریت زیرکانه برخی افراد و به کمک مخالفان انجام گرفته و حرکتی غیرقابل قبول است.

جعفری درباره وقایع این دانشگاه و صحبت‌های ناشیانه برخی از دانشجویان و ناپختگی آنها هم گفت: این حرف‌ها هم اگر باشد نشان از کم‌کاری در دانشگاه‌ها برای تقویت و بالا بردن دانش سیاسی دانشجویان است.

وی تصریح کرد: زمانی که صحبت‌های این تریبون را بررسی می‌کنیم جز هتاکی و بی‌حرمتی چیزی نیست و گویا بازی است که احزاب سیاسی ورشکسته در قالب این برنامه اجرا کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد: صحبت‌هائی که بیان شده صحبت‌های دشمنان قسم خورده انقلاب است که عقبه آن‌ها در خارج از کشور و در بنگاه‌های لجن پراکنی قرار دارد و درداخل هم که افرادی این حرف‌ها را تکرار می‌کنند در پی تضعیف جبهه مقاومت هستند.

وی با بیان این که همه این حرف‌ها که برای تضعیف جبهه مقاومت انقلاب که سرمایه‌های با ارزش انقلاب هستند، محکوم است، افزود:روحانیون و هیچ مسئولی نباید دربرابر این رفتارها سکوت کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: باید جواب این هتاکی‌ها داده شود و دادستان هم باید ورود پیدا کند تا جلوی این افراد گرفته شود.

جعفری تاکید کرد: باید این برنامه‌ها ریشه یابی شود و ثابت شود که این تریبون آزاد دانشجویی نبود بلکه زیرکانه مدیریت شده و حتی به صورتی وانمود می‌شود که برخی از آن دفاع می کنند تا به مملکت جمهوری اسلامی توهین کنند.

وی تصریح کرد: تریبون آزاد دانشجویی باید به دور از مسائل و وابستگی‌های جناحی و حزبی و به دور از دفاع از گروه خاصی و با حفظ خط قرمزها برگزار شود نه به شکل توهین‌آمیز وعبور از همه ارزش‌های انقلاب باشد، پس همه مسئولان باید در این زمینه پای کار بیایند.

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع "رشوه، پولشویی، اختلاس و حقوق های نجومی" از سوی انجمن اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان چند روز پیش در محوطه دانشکده پردیس گرگان برگزار شد، که هتاکی برخی از دانشجویان به مقدسات و ارزش‌های انقلاب به چشم می‌خورد.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار